Αμερικανοί ερευνητές επανέφεραν στη ζωή μερικώς, εγκεφάλους χοίρων, ώρες μετά τη σφαγή των ζώων.

Τα ευρήματα θα μπορούσαν να αναζωπυρώσουν τη συζήτηση σχετικά με το φράγμα μεταξύ ζωής και θανάτου και να παράσχουν νέο τρόπο έρευνας σε νόσους όπως του Alzheimer.

Η έρευνα έδειξε ότι ο θάνατος εγκεφαλικών κυττάρων θα μπορούσε να σταματήσει και ότι ορισμένες συνάψεις αποκαταστάθηκαν.

Ωστόσο δεν υπήρχαν σημάδια από τον εγκέφαλο που θα μπορούσαν να δείχνουν ότι υπάρχει συνείδηση.

Τα ευρήματα αμφισβητούν την ιδέα ότι ο εγκέφαλος μπαίνει σε μη αναστρέψιμη πτώση εντός λεπτών από τη διακοπή παροχής αίματος.

Συλλέχτηκαν 32 εγκέφαλοι χοίρων. Τέσσερις ώρες αργότερα τα όργανα συνδέθηκαν με σύστημα που κατασκεύασε η ομάδα του Yale University.

Ρυθμίζεται για να μιμείται τον παλμό ένα ειδικά σχεδιασμένο υγρό γύρω από τον εγκέφαλο, που περιέχει συνθετικό αίμα για την παροχή οξυγόνου και φαρμάκων για την επιβράδυνση ή την αναστροφή θανάτου των νευρώνων.

Δόθηκε το κοκτέιλ αποκατάστασης στους εγκεφάλους για 6 ώρες.

Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nature, έδειξε μείωση στον θάνατο εγκεφαλικών κυττάρων, αποκατάσταση των αγγείων και κάποιου βαθμού εγκεφαλική δραστηριότητα.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν συνάψεις που λειτουργούσαν.

Οι εγκέφαλοι έδειξαν επίσης φυσιολογική αντίδραση στα φάρμακα και χρησιμοποίησαν την ίδια ποσότητα οξυγόνου με αυτή ενός φυσιολογικού εγκεφάλου.

Αυτό συνέβη 10 ώρες μετά τη σφαγή των χοίρων.

Δεν υπήρχε σημάδι ηλεκτρικής δραστηριότητας σε ηλεκτροεγκεφαλογράφημα που θα μπορούσε να σημαίνει ότι υπήρχε αντίληψη.

Βασικά, ήταν πεθαμένοι εγκέφαλοι.

Ο καθηγητής Nenad Sestan, δήλωσε ότι ο κυτταρικός θάνατος στον εγκέφαλο συμβαίνει σε μεγαλύτερο χρόνο από ό,τι νομίζαμε. Η νέα έρευνα έδειξε ότι η διαδικασία κυτταρικού θανάτου είναι σταδιακή και ότι ορισμένες από αυτές τις διαδικασίες μπορεί είτε να αναβληθούν, είτε να διατηρηθούν, είτε ακόμα και να αναστραφούν.

Kρατά δυνάμεις και ποντάρει στα προϊόντα non-Covid η Pfizer