Νέα έρευνα αναφέρει ότι ο θηλασμός μπορεί ενδεχομένως να μειώσει τον κίνδυνο μιας γυναίκας για καρδιοπάθεια όταν μεγαλώσει.
Όσο περισσότερο χρόνο θηλάζει μια γυναίκα, τόσο μειώνεται ο κίνδυνος.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Ειρήνη Λαμπρινουδάκη Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, αξιολογήθηκε η υγεία της καρδιάς και των αγγείων σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες μαζί με το ιστορικό θηλασμού.
Αφού οι ερευνητές έλαβαν υπόψη άλλους παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία της καρδιάς, όπως το βάρος, η ηλικία, τα επίπεδα χοληστερόλης και το κάπνισμα, κατέληξαν ότι γυναίκες που είχαν θηλάσει είχαν σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα καρδιοπάθειας και παραγόντων κινδύνου για την πάθηση.
Η έρευνα παρουσιάστηκε στο European Society of Endocrinology στη Λυών.
Η ερευνήτρια Ειρήνη Λαμπρινουδάκη, δήλωσε ότι τα ευρήματα δείχνουν ότι ο θηλασμός μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας στις γυναίκες. Ωστόσο πρόκειται για έρευνα που δείχνει σχέση μόνο και δεν αποδεικνύει ότι είναι αιτιατή.
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΜΑ: Ενέκρινε 104 φάρμακα το 2025 και 30 κτηνιατρικά - Ετήσια έκθεση
Εξαρθρώθηκε κύκλωμα παραγωγής και διακίνησης φαρμάκων και ουσιών ντόπινγκ
''Καμπανάκι'' ΣΦΕΕ για τα νέα φάρμακα – ''3 στα 5 δεν θα έρθουν στην Ελλάδα''