Η Dr. Luna Xu, του UTS,  μελέτησε στοιχεία 139.000 Αυστραλών μεγαλύτερης ηλικίας και ανακάλυψε ισχυρή σχέση μεταξύ ορισμένων ομάδων τροφίμων, απώλειας μνήμης και συννοσηρότητας καρδιοπάθειας ή διαβήτη.

Ανακάλυψε ότι η υψηλή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών συνδεόταν με χαμηλότερες πιθανότητες απώλειας μνήμης και συννοσηρότητας με καρδιοπάθεια. Υψηλή κατανάλωση τροφών πλούσιων σε πρωτεΐνες συνδεόταν με καλύτερη μνήμη.

Η Dr. Xu, επίσης ανακάλυψε ότι η σχέση μεταξύ ομάδων τροφίμων και κατάστασης μνήμης μπορεί ενδεχομένως να ποικίλλει σε διαφορετικές ομάδες ηλικιωμένων.

Άνθρωποι 80 ετών και άνω με χαμηλή κατανάλωση δημητριακών έχουν τον υψηλότερο κίνδυνο απώλειας μνήμης και συννοσηρότητας με καρδιοπάθεια, έδειξε η έρευνα.

Η ερευνήτρια δήλωσε ότι η νέα έρευνα δείχνει ότι υποδείξεις υγιεινής διατροφής κατανάλωσης δημητριακών όσον αφορά την πρόληψη της απώλειας μνήμης και της καρδιακής νόσου (συννοσηρότητα) σε ηλικιωμένους μπορεί ενδεχομένως να διαφέρει σε σύγκριση με άλλες ηλικιακές ομάδες.

Η Dr. Xu χρησιμοποίησε στοιχεία από τη μεγαλύτερη συνεχιζόμενη έρευνα για την υγιή γήρανση, του νοτίου ημισφαιρίου. Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο International Journal of Public Health.

Πηγές:
International Journal of Public Health.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Πιο αποτελεσματική η αντιμετώπιση των ανθεκτικών μικροβίων με τη σωστή σειρά των αντιβιοτικών
Το ''Προλαμβάνω'' συνεχίζεται
Rephrame στην πράξη: 1.000 στελέχη επαναπροσδιόρισαν το μέλλον της Υγείας στο 15ο Συνέδριο της Ε.Ε.Φα.Μ