Η εικοσάλεπτη καθημερινή αφιέρωση στη γιόγκα ή το τάι τσι οδηγεί σε μειωμένο στρες, αίσθηση ηρεμίας και γαλήνης, βελτίωση στη δύναμη, καλύτερη λειτουργία του ανοσοποιητικού και χαμηλότερη αρτηριακή πίεση.

Σημαντικό πλεονέκτημα της γιόγκα και του τάι τσι είναι ότι συνδυάζουν σημαντικά στοιχεία άσκησης, όπως αεροβική, ευλυγισία και ισορροπία.

Ορισμένα οφέλη, όπως η μείωση του στρες μπορούν να διαπιστωθούν ακόμα και σε μια μέρα. Οι άνθρωποι που τα επιλέγουν αναφέρουν βελτίωση στον ύπνο και στο πεπτικό σύστημα, τις πρώτες μέρες. Η βελτίωση στο πεπτικό οδηγεί σε καλύτερη εντερική λειτουργία και μείωση της δυσκοιλιότητας.

Αν κάποιος ασκείται συχνά στη γιόγκα και το τάι τσι θα βοηθηθεί στην αναστροφή ορισμένων επιπτώσεων του γήρατος, όπως τον περιορισμό των κινήσεων.

Μετά από 10 έως 12 εβδομάδες τακτικών συνεδριών όσοι ασκήθηκαν ανέφεραν σημαντικά οφέλη στην υγεία σε άλλους τομείς.

Σε έρευνα για τη γιόγκα και ανθρώπους που πάσχουν από ημικρανίες φάνηκε ότι όσοι ασκούνταν με γιόγκα εμφάνιζαν λιγότερο συχνούς και έντονους πονοκεφάλους σε σχέση με όσους λάμβαναν φάρμακα.

Επιπλέον, όσοι επέλεξαν τη γιόγκα είδαν βελτίωση στο άγχος και την κατάθλιψη. Η γιόγκα και το τάι τσι μπορούν να βελτιώσουν την πυκνότητα των οστών και την καρδιαγγειακή υγεία και να μειώσουν την αρτηριακή πίεση.

Πηγές: Mayo Clinic.