Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων μετέβη σήμερα 8 Απριλίου 2020 στη νέα Δομή Υποδοχής Αστέγων, που δημιουργήθηκε στο κέντρο της Αθήνας.
Πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι για τον νέο κορωνοϊό SARS-CoV-2, στο πλαίσιο προστασίας ευάλωτων πληθυσμών και ομάδων.
Η πλήρωση των κλινών της δομής γίνεται σταδιακά και εξετάσθηκαν όλοι όσοι επισκέφθηκαν τη δομή.
‘’Ο ΕΟΔΥ βρίσκεται σε πλήρη εγρήγορση και διασφαλίζει με τις δράσεις του, την προστασία της Δημόσιας Υγείας".
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Τι ζητούν οι Τεχνολόγοι Ιατρικών Εργαστηρίων
Ανακαλείται επιδόρπιο γάλακτος πουτίγκας με γεύση σοκολάτα
Στατίνες: Προκαλούν σοβαρά μυϊκά προβλήματα;