Το πρώτο τρίμηνο του 2009, οι πωλήσεις του Ομίλου της ΚΟΡΡΕ, αυξήθηκαν κατά 28,2%, στα ευρώ 14,5 εκ. από ευρώ 11,3 εκ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008, αποτέλεσμα της θετικής πορείας όλων των προϊοντικών κατηγοριών.

Πιο συγκεκριμένα, τα προϊόντα προσώπου που αποτελούν τη μεγαλύτερη κατηγορία με συμμετοχή κατά 42,2% στις πωλήσεις, ενισχύθηκαν κατά 19,3%, λόγω της ανάπτυξης των υφιστάμενων προϊόντων και του θετικού λανσαρίσματος της νέας οργανικά πιστοποιημένης από τον οργανισμό ECOCERT σειράς προσώπου, τη Materia Herba.

Σημαντική ήταν και η αύξηση των προϊόντων σώματος κατά 56,2%, αποτέλεσμα της ενίσχυσης των προϊόντων της κατηγορίας, καθώς και των τριών νέων αρωμάτων Κορρές που λανσαρίστηκαν στο τέλος του 2008.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα ευρώ 3,2 εκ. από ευρώ 2,6 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2009, ενισχυμένα κατά 22,2%, και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα 1,7 εκ.

ευρώ από 1,5 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 8,8%, αποτέλεσμα της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας.

Οι πωλήσεις από τις διεθνείς αγορές αυξήθηκαν 42% από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 στα ευρώ 4,2 εκ. από ευρώ 3,0 εκ. ενισχύοντας τη συμμετοχή τους ως ποσοστό των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου στα 29,4% από 26,5%.

Ο Όμιλος συνέχισε και το πρώτο τρίμηνο του 2009 να ενδυναμώνει το δίκτυο των καταστημάτων του στις αγορές που δραστηριοποιείται με το άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων ΚΟΡΡΕΣ, το πρώτο στην Πράγα και το δεύτερο στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Το πρόσφατο άνοιγμα άλλων τριών καταστημάτων σε Γερμανία (Kassel) και Αυστρία (Linz και Pasching), αύξησε το συνολικό αριθμό καταστημάτων σε 32 (28 στο εξωτερικό και 4 στην Ελλάδα).

Επιπλέον στην Ελλάδα, η παρουσία της μάρκας Κορρές ενδυναμώθηκε μέσα από την τοποθέτησή της στο κανάλι της ημιεπιλεκτικής διανομής.

Για το 2009, η στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα, θα επικεντρωθεί στην ενδυνάμωση της μάρκας Κορρές με λανσαρίσματα νέων προϊόντων και νέων κατηγοριών προϊόντων. Σε επίπεδο δικτύου, ο Όμιλος, μετά την πρόσφατη απόκτηση του 100% του διανομέα της στη Βόρεια Ελλάδα (Φάρμακον Βορείου Ελλάδος), στοχεύει στην επαναξιολόγηση και αναδιανομή του δικτύου των φαρμακείων της περιοχής προκειμένου να πετύχει τη βέλτιστη παρουσία της μάρκας.

Στις διεθνείς αγορές, ο Όμιλος θα συνεχίσει να ενδυναμώνει την παρουσία της μάρκας Κορρές, με μια πιο εστιασμένη στρατηγική στις τέσσερεις μεγαλύτερες αγορές Αμερική, Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία - οι οποίες έχουν κοινά χαρακτηριστικά, είναι αναπτυγμένες αγορές, καταναλώνουν φυσικές και πιο εναλλακτικές μάρκες, έχουν δομημένα δίκτυα διανομής και η μάρκα χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας και αποδοχής.



Η ανάπτυξη στις εν λόγω αγορές θα προέλθει από ένα συνδυασμό επέκτασης σε νέα σημεία πώλησης, όπως είναι τα φαρμακεία και επιλεκτικά σημεία που έχουν αναπτυγμένο το κομμάτι φυσικών προϊόντων, καθώς και από τη λειτουργία νέων καταστημάτων.


Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Μελομακάρονα και κουραμπιέδες, θερμίδες και ισορροπία!
Καρδιακή προσβολή στις γιορτές: Γιατί είναι τόσο συχνή;
Συμβουλές για γιορτές με υγεία