O Όμιλος ΥΓΕΙΑ εγκαινίασε επίσημα την Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου το νέο υπερσύγχρονο νοσοκομείο του στην Αλβανία, παρουσία του Πρωθυπουργού της χώρας κ. Σαλί Μπερίσα και του προέδρου της MIG και Αντιπροέδρου του Ομίλου ΥΓΕΙΑ, κ. Ανδρέα Βγενόπουλου.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Lavipharm: ''Τρέχει'' με +24% στο εξάμηνο, στρέφεται στο εξωτερικό
Δικαστική νίκη της Bayer στις ΗΠΑ για το Roundup
150 χρόνια Lilly