Το πρόγραμμα 'Προσέχω το Διαβήτη μου', το οποίο τελεί υπό τις αιγίδες της Ελληνικής Ενδοκρινολογικής Εταιρείας και της Ελληνικής Νεφρολογικής Εταιρείας, ξεκίνησε στα τέλη Ιουνίου και αναμένεται να διαρκέσει έως και τον Δεκέμβριο του 2014.
Στοχεύει στην πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση πιθανών επιπλοκών σε ανασφάλιστους ασθενείς με Σακχαρώδη Διαβήτη.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Υπερσύγχρονο ρομποτικό μηχάνημα ανάλυσης κυτταροστατικών φαρμάκων στο Θεαγένειο
Μωβ μέδουσες: 5 οδηγίες για αντιμετώπιση τσιμπήματος, από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό
7ο Συνέδριο Φαρμακοποιών Πελοποννήσου στην Τρίπολη