Το πρόγραμμα 'Προσέχω το Διαβήτη μου', το οποίο τελεί υπό τις αιγίδες της Ελληνικής Ενδοκρινολογικής Εταιρείας και της Ελληνικής Νεφρολογικής Εταιρείας, ξεκίνησε στα τέλη Ιουνίου και αναμένεται να διαρκέσει έως και τον Δεκέμβριο του 2014.

Στοχεύει στην πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση πιθανών επιπλοκών σε ανασφάλιστους ασθενείς με Σακχαρώδη Διαβήτη.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Δοκιμάζεται νέο φάρμακο για την καρδιακή ανεπάρκεια
Πηγές Ιατρικού Αθηνών: Δεν ισχύουν οι φήμες
Ιατρικό Αθηνών: Limit up εν μέσω φημών