Ιστορικό:
Γυναίκα, 26 χρονών, 65 κιλά, 168 ύψος, Κρίσεις πανικού
Ερώτηση:
Καλησπέρα, πήρα τα αποτελέσματα για την μικροβιολογική εξέταση για μύκητες στα νύχια και το αποτέλεσμα είναι ασπέργιλλος terreur. Ο γιατρός μου είπε να πάρω χάπια για αυτό αλλά φοβάμαι γιατί έχω ακούσει ότι είναι βαριά θεραπεία και επιβαρύνει το συκώτι και το κυκλοφορικό και πως γενικά έχει πολλές παρενέργειες; Θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι όντως τόσο ”βαριά” η θεραπεία αυτή.
Να πάω σε ομοιοπαθητικό; ευχαριστώ πολύ!!
Η απάντηση του Ειδικού:
Εάν ελέγχετε τις τρανσαμινάσες είστε μάλλον ασφαλής καθώς οι άλλες παρενέργειες είναι πιο σπάνιες. Οι μύκητες δε φεύγουν με ομοιοπαθητική.
Μουσάτου Βασιλική, Δερματολόγος- Αφροδισιολόγος
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]