Η Bayer υποσχέθηκε το 2019 να κάνει αυτό που της αναλογεί για τον μετριασμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη και έτσι δεσμεύτηκε να είναι κλιματικά ουδέτερη έως το 2030 με μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050.

Στο πλαίσιο αυτό, αποφάσισε να επενδύσει 100 εκατ. ευρώ στα καταναλωτικά της είδη. Η επένδυση περιλαμβάνει τη μετάβαση σε πράσινες συσκευασίες για όλα τα φάρμακα και τα συμπληρώματα που χορηγούνται χωρίς ιατρική συνταγή.

Τα 100 εκατ. ισοδυναμούν με το 2% των πωλήσεων του τμήματος των καταναλωτικών της προϊόντων. Το σχέδιο περιλαμβάνει τη μετάβαση σε 100% ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες έως τις αρχές της επόμενης δεκαετίας για όλα τα καταναλωτικά προϊόντα υγείας, τα οποία περιλαμβάνουν βιταμίνες και φάρμακα OTC για τον πόνο, την αλλεργία και το κρυολόγημα. 

Η εταιρεία θέλει επίσης όλες οι επώνυμες συσκευασίες της να είναι κατασκευασμένες από κατά μέσο όρο 50% ανακυκλωμένο περιεχόμενο και όλο το χαρτί που αγοράζεται να προέρχεται από βιώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2030.  

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της, θα επενδύσει επίσης σε έργα ενεργειακής απόδοσης και θα αυξήσει τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για να συνεχίσει να μειώνει τις εκπομπές άνθρακα, οι οποίες όπως έχουν τονίσει στελέχη της μειώθηκαν ήδη κατά 30% μεταξύ του 2019 και του 2020. Παράλληλα, υποσχέθηκε να συνεργαστεί με τους ανταγωνιστές της για να αντιμετωπίσει συλλογικά το κλιματικό πρόβλημα του πλανήτη.

«Καμία μεμονωμένη οντότητα δεν μπορεί να κερδίσει τη μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής», δήλωσε ο Heiko Schipper, πρόεδρος του τμήματος καταναλωτικών προϊόντων της Bayer.

Ποιες άλλες φαρμακοβιομηχανίες επενδύουν σε ένα πράσινο μέλλον

Η AstraZeneca διέθεσε 1 δισ. δολάρια για να φτάσει σε μηδενικές εκπομπές έως το 2025, ενώ η Novartis και η GlaxoSmithKline υποσχέθηκαν ουδετερότητα άνθρακα έως το 2030. Η Biogen, εν τω μεταξύ, βρίσκεται στη μέση μιας επενδυτικής πρωτοβουλίας αξίας 250 εκατ. δολ. για την εξάλειψη των ορυκτών καυσίμων έως το 2050.

Πηγές:
www.fiercepharma.com