Μαθαίνουμε ότι πρόσφατα, ελληνική εταιρεία έβγαλε ένα γενόσημο, τη στιγμή που η πατέντα δεν είχε λήξει (αναμένεται να λήξει εντός του 2025). Αποτέλεσμα αυτού ήταν η άμεση αντίδραση της εταιρείας που διακινεί το πρωτότυπο. Ομως υπάρχει και ένα όμως.... Εστω για λίγο, το γενόσημο πέρασε στα συστήματα με αποτέλεσμα όσοι ασθενείς αγόρασαν το πρωτότυπο να πληρώσουν μεγαλύτερη συμμετοχή. Δηλαδή και πάλι ο ασθενής την πλήρωσε...

 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Νέα επένδυση στα τρόφιμα από την οικογένεια Σκλαβενίτη
Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα: γιατί ο έλεγχος είναι σημαντικός και τι πρέπει να γνωρίζουμε
Αλλα 200 εκατ. ευρώ μέχρι το 2029