Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούμε να πούμε για τη μεγαλύτερη ανθρώπινη σούπερ δύναμη, τη δύναμη της συνήθειας. Με χρόνο και θέληση, μπορούμε να προσαρμοστούμε σε τόσες πολλές συνθήκες που απειλούν να κάνουν την καθημερινότητά μας πιο δύσκολη. Αυτή η συνήθεια μπορεί πολλές φορές να μας σώσει τη ζωή (μεταφορικά ή και κυριολεκτικά), αλλά δεν είναι πάντα καλός σύμβουλος. Γιατί πίσω από κάθε συνήθεια, όσο “αθώα” και αν φαίνεται, κρύβεται ένας μηχανισμός που μας κάνει να λειτουργούμε στον αυτόματο. Και κάποιες φορές, αυτός ο αυτόματος πιλότος μπορεί να μας στερήσει την ευκαιρία να φροντίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας.
Η νέα καμπάνια του Apotel®, μας καλεί να επανεξετάσουμε τη σχέση μας με αυτή τη συνήθεια, τη δύναμη που καθορίζει την καθημερινότητά μας, αλλά δεν χρειάζεται να καθορίζει και τον τρόπο που διαχειριζόμαστε τον πόνο. Αν ζείτε με πόνο, δεν υπάρχει λόγος απλώς “να συνηθίσετε να ζείτε με αυτόν”, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν τόσες πολλές διαθέσιμες λύσεις. Η εποχή της “υπομονής” έχει περάσει· σήμερα, η υγεία και η ευεξία μας δεν πρέπει να είναι αποτέλεσμα συνήθειας, αλλά επιλογής.
Για περισσότερα από 40 χρόνια, το Apotel® από την UNI-PHARMA, αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των παυσίπονων. Ένα ελληνικό brand, που ταξιδεύει σε πάνω από 30 χώρες, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατομμυρίων ανθρώπων.
Συνήθεια, περίγυρος και “κακές” επιλογές
Σε πολλές περιπτώσεις, η διαχείριση του πόνου θα κριθεί από το τι κάνουν οι γύρω μας, και αυτό είναι πολύ ανθρώπινη αντίδραση, ωστόσο όχι και η πιο αποτελεσματική. Το “έτσι το κάνουν όλοι” μπορεί να φαίνεται βολικό, αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό. Ο κάθε άνθρωπος έχει να αντιμετωπίσει μοναδικές προκλήσεις, που με τη σειρά τους απαιτούν και διαφορετική προσέγγιση. Ίσως μια διαφορετική προσέγγιση να είναι αυτό που χρειάζεται για να νιώσουμε καλύτερα. Γιατί τελικά, η ουσιαστική φροντίδα ξεκινά εκεί που σταματά η μίμηση και αρχίζει η προσωπική επιλογή.
Από τη συνήθεια στην επιλογή
Η νέα καμπάνια του Apotel® μάς υπενθυμίζει πως η συνήθεια, όσο ισχυρή και αν είναι, δεν πρέπει να καθορίζει τον τρόπο που φροντίζουμε τον εαυτό μας. Μάς προσκαλεί να αλλάξουμε την οπτική μας γωνία και να μη θεωρούμε πλέον τη συνήθεια δεδομένη. Αντιθέτως, ήρθε η ώρα να τη μετατρέψουμε σε συνειδητή επιλογή. Η αλλαγή δεν χρειάζεται πάντα μεγάλα βήματα· αρκεί μια μικρή μετατόπιση, μια απλή απόφαση να δούμε τα πράγματα αλλιώς. Και αυτό ακριβώς είναι το μήνυμα της νέας καμπάνιας. «Μη Μένεις Στη Συνήθεια».
Η νέα καμπάνια, με την κινηματογραφική σκηνοθεσία του Πέτρου Νικολίνταη και την παραγωγή της Filmskin, σπάει τον αυτόματο πιλότο της συνήθειας και μάς φέρνει αντιμέτωπους με αυτές τις απλές, αλλά πολύ δυνατές σκέψεις. Με έντονη αισθητική, ρυθμό και μια αφήγηση που δεν χαρίζεται, η καμπάνια λειτουργεί σαν καθρέφτης: μάς δείχνει πόσο εύκολα παρασυρόμαστε στη ρουτίνα — και πόσο λυτρωτικό είναι να την ξεπερνάμε. Από την αυτόματη συνήθεια στη στοχευμένη απόφαση. Από το “κάνω ό,τι έμαθα” στο “επιλέγω αυτό που μου ταιριάζει”.
Η καμπάνια “Μη Μένεις Στη Συνήθεια” δεν αφορά μόνο τον πόνο
Είναι ένα κάλεσμα για αυτοπαρατήρηση. Ας δούμε πόσες φορές μέσα στην ημέρα μας επιλέγουμε κάτι όχι γιατί το θέλουμε, αλλά γιατί έτσι έχουμε συνηθίσει. Από τον τρόπο που δουλεύουμε, μέχρι τον τρόπο που φροντίζουμε το σώμα μας, είναι πολύ πιθανό να συνειδητοποιήσουμε ότι αμέτρητα πράγματα που κάνουμε στην καθημερινή μας ζωή μπορεί να μην είναι τα ιδανικά για εμάς, ακόμα και αν έχουμε μάθει να τα κάνουμε χωρίς ούτε λίγη σκέψη. Και όμως, πίσω από κάθε τέτοια “αυτονόητη” πράξη, υπάρχει μια ευκαιρία αλλαγής. Μια στιγμή που μπορούμε να σταματήσουμε, να ακούσουμε τον εαυτό μας και να επιλέξουμε πιο συνειδητά. Η νέα καμπάνια του Apotel® γίνεται αφορμή να πάρουμε μια ανάσα και να αναρωτηθούμε: Τι θα γινόταν αν επιλέγαμε με βάση αυτό που πραγματικά μας ανακουφίζει; Τι θα γινόταν αν ακούγαμε περισσότερο το σώμα μας και λιγότερο τον περίγυρό μας;
Μερικές φορές, η διαφορά ανάμεσα στο “αντέχω” και στο “νιώθω καλά” είναι απλώς μια συνειδητή επιλογή. Μια επιλογή που μπορεί να αλλάξει όχι μόνο το πώς διαχειριζόμαστε τον πόνο, αλλά και το πώς αντιλαμβανόμαστε την ίδια μας την καθημερινότητα. Μη μένεις στη συνήθεια. Κάνε την επιλογή σου έξυπνα.
Ακολούθησε την UNI-PHARMA στα Social Media.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ι. Βαρδακαστάνης: Το αναπηρικό κίνημα συνεχίζει να αγωνίζεται και να διεκδικεί
Ενδυνάμωση των ασθενών: Καμπάνια ευαισθητοποίησης για την ενίσχυση υιοθέτησης της περιτοναϊκής κάθαρσης στην Ελλάδα
Ποιες τροφές αυξάνουν την καλή χοληστερόλη