Πάνω από 5,5 εκατομμύρια Έλληνες έχουν κάνει έστω και μία εξέταση στο πλαίσιο του προγράμματος "Προλαμβάνω".

Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, τη Δευτέρα ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο συνέδριο "Υγεία πάνω απ' όλα - Η Στρατηγική της Υγείας στη Ψηφιακή Εποχή: ΑΙ και Βιοτεχνολογία".

Ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε χαρακτηριστικά:

"Αυτή τη στιγμή περισσότεροι από 5,5 εκατομμύρια έχουν κάνει έστω και μία εξέταση από το πρόγραμμα 'Προλαμβάνω'. Δεν είναι μόνο ποσοτικό το θέμα γιατί και μια ανθρώπινη ζωή να έχουμε σώσει έχει αξία. Αυτό το πρόγραμμα έχει μέχρι σήμερα βρει και σώσει πάνω από 7.000 ανθρώπους. 7.000 που δεν ξέρανε ότι είχανε πρώιμο καρκίνο του παχέος εντέρου και σήμερα έχουν χειρουργηθεί".

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Διαταραχές πρόσληψης τροφής: 1.000 περίπου περιστατικά τον χρόνο - Δεν επαρκούν οι δομές
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV