Οι εξελίξεις στην ιατρική τρέχουν με στόχο την καλύτερη ποιότητα ζωής των ανθρώπων. Ωστόσο…στην Ελλάδα και όσον αφορά τη στοματική υγιεινή πάμε πίσω ολοταχώς!
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα στοματικής υγείας ήρθαν στην επιφάνεια στοιχεία για τη στοματική υγεία των Ελλήνων, οι οποίοι εγκαταλείπουν την πρόληψη και αργούν την αποκατάσταση των δοντιών τους.
Λόγω κόστους, δεν κάνουν πια αποκατάσταση και προσθετική. Προτιμούν ως φθηνότερη επιλογή τη μασέλα.
Πάμε πίσω λοιπόν, σε παλαιότερα χρόνια, στα χρόνια της μασέλας, αν και κανείς δεν τρώει πια με χρυσές μασέλες.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός