Σε συνδυασμό με χημειοθεραπεία, πειραματικό συνθετικό φάρμακο, το JP120, αποδείχτηκε αποτελεσματικό έναντι ανθρώπινων όγκων παγκρέατος σε ποντίκια, σύμφωνα με νέα έρευνα. Το JP1201 μιμείται τη δράση μιας φυσιολογικά παραγόμενης πρωτεΐνης (Smac) που προκαλεί τον θάνατο των κυττάρων.

Στην έρευνα, επιστήμονες χορήγησαν το JP1201 και το φάρμακο χημειοθεραπείας gemcitabine, σε ποντίκια με μεταμοσχευμένους παγκρεατικούς όγκους ανθρώπου.

Ο ερευνητής Dr. Rolf Brekken, του πανεπιστημίου του Τέξας, δήλωσε ότι παρατηρήθηκε μείωση κατά 50% του όγκου του ποντικού σε διάστημα 2 εβδομάδων.

Η αγωγή παρέτεινε επίσης τη ζωή των ποντικών. Το εύρημα θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει σε περισσότερο αποτελεσματικές θεραπείες για τον καρκίνο του παγκρέατος και πιθανόν άλλων καρκίνων, δήλωσε η ερευνητική ομάδα.

Ο Brekken δήλωσε ότι αυτή η ουσία ενίσχυσε την αποτελεσματικότητα της χημειοθεραπείας και βελτίωσε την επιβίωση σε πολλά μοντέλα ζώων καρκίνου του παγκρέατος. Τώρα υπάρχουν ενδείξεις σε ζώα που δείχνουν ότι ο συγκεκριμένος συνδυασμός έχει ισχυρή επίδραση στον καρκίνο του παγκρέατος, κατέληξε.

Η έρευνα δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘Cancer Research.’