Νέα έρευνα του National Institutes of Health βοηθά στην κατανόηση της αιτίας που η αύξηση βάρους μετά την απώλεια κιλών είναι τόσο συχνή-και τόσο δύσκολο να αποφευχθεί.

Όπως σημειώνουν ερευνητές στο περιοδικό Obesity, η απώλεια βάρους βάζει τον οργανισμό σε ένα είδος κατάστασης μάχης και οδηγεί σε ισχυρή αύξηση της όρεξης, ωθώντας τους ανθρώπους να καταναλώνουν επιπλέον 100 θερμίδες για κάθε χαμένο κιλό.

Ερευνητής του Scripps Clinic δήλωσε ότι είναι η πρώτη φορά που ποσοτικοποιείται ο αριθμός και ότι δεν γνωρίζαμε πόσο μεγάλος ήταν πριν την έρευνα. Είναι σαφές από τη νέα έρευνα ότι πρέπει να ασχοληθούμε με την πλευρά της πρόσληψης τροφής, της καθοδηγούμενης όρεξης.

Προηγούμενες έρευνες ανακάλυψαν ότι η απώλεια βάρους οδηγεί σε πτώση του μεταβολισμού που συχνά οδηγεί στην αύξηση του βάρους.

Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι η αύξηση της όρεξης έχει επίδραση τρεις φορές μεγαλύτερη από την πτώση στο μεταβολισμό και ότι συνδυαστικά είναι πολύ δύσκολο να εμποδίσουμε τη ζυγαριά να επανέλθει στο σημείο εκκίνησης.

Η έρευνα βοηθά να εξηγηθεί ότι δεν πρόκειται μόνο για κάποιο λάθος αυτού που κάνει δίαιτα, καθώς ο οργανισμός πολεμά κατά της μακροπρόθεσμης διατήρησης αυτού του βάρους.

 

Πηγές:
Obesity.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός