Νέες έρευνες δείχνουν ότι το να μετρά κάποιος τις μπουκιές του φαγητού του θα μπορούσε να είναι αποτελεσματικός τρόπος απώλειας βάρους.

Ερευνητές του Clemson University, πραγματοποίησαν έρευνες που έδειξαν ότι οι μπουκιές θα μπορούσαν να είναι πιο ακριβές μέτρο πρόσληψης τροφής. Ανακάλυψαν επίσης ότι τεχνολογία που φοριέται και μετρά τις μπουκιές και ενημερώνει όταν κάποιος φτάνει στο όριο, μπορεί να βοηθήσει κάποιον να τρώει λιγότερο.

Για να δημιουργήσετε ρεαλιστικό στόχο μπουκιών αρχίστε καθορίζοντας τον αρχικό αριθμό. Χωρίς να αλλάξετε κάτι από την τρέχουσα κατανάλωσή σας ακολουθήστε και γράψτε κάθε μπουκιά σε κάθε γεύμα και σνακ για μια εβδομάδα. Στη συνέχεια, μπορείτε να εργαστείτε προς τον στόχο μείωσης του αριθμού.

Πιλοτική έρευνα του Brigham Young University, ανακάλυψε ότι όταν οι συμμετέχοντες μειώνουν τις μπουκιές κατά 20% έως 30% σε κάθε γεύμα και σνακ, χάνουν κατά μέσον όρο μισό κιλό την εβδομάδα και μειώνουν και τον ΔΜΣ.

Ένας λόγος που το μέτρημα μπουκιών βοηθά, είναι ότι σας αποτρέπει από το να τρώτε ασυναίσθητα. Επίσης καταναλώνει λιγότερο χρόνο από το μέτρημα θερμίδων. Ωστόσο, σιγουρευτείτε ότι δεν τρώτε μεγαλύτερες μπουκιές.