Χρησιμοποιώντας αλγόριθμο για υπολογιστή, ερευνητές του Uppsala University εντόπισαν υποσχόμενη νέα αγωγή για το νευροβλάστωμα. Αυτό το είδος καρκίνου στα παιδιά μπορεί να είναι απειλητικό για τη ζωή. Μακροπρόθεσμα, η ανακάλυψη που περιγράφεται στο περιοδικό Nature Communications, ενδεχομένως μπορεί να οδηγήσει σε νέα μορφή αγωγής για παιδιά με σοβαρή ή προχωρημένου σταδίου νόσο.

Η νέα αγωγή βασίζεται στην ενεργοποίηση κανναβινοειδή υποδοχέα 2 (γονίδιο  CNR2, στο νευρικό σύστημα. Μια πολύ ασυνήθιστη μέθοδος έκανε εφικτή τη θεραπευτική εφαρμογή της συγκεκριμένης πρωτεΐνης.

Αντί να χρησιμοποιήσει παραδοσιακές μεθόδους ανάπτυξης φαρμάκων, η ερευνητική ομάδα ανέπτυξε νέο αλγόριθμο υπολογιστή, ικανό να συνδυάσει μαζικές ποσότητες γενετικών και φαρμακολογικών στοιχείων από νοσοκομεία και Πανεπιστήμια της Ευρώπης και των ΗΠΑ.

Στη συνέχεια, ο αλγόριθμος υπέδειξε νέες αγωγές που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τους βασικούς μηχανισμούς της νόσου.

Ο Sven Nelander, δήλωσε έκπληκτος όταν ο αλγόριθμος οδήγησε σε εντελώς νέες ιδέες για αγωγή, όπως το CNR2. Οι ερευνητές συνέχισαν την έρευνα στο εργαστήριο.

Οι νέες αγωγές εξετάστηκαν σε δείγματα κυττάρων ασθενών και σε μοντέλα ζώων, όπου φάνηκαν αποτελεσματικά.

Ο ρυθμός επιβίωσης των καρκινικών κυττάρων μειώθηκε, όπως και η ανάπτυξη του όγκου στο ψάρι ζέβρα μετά από αγωγή με ουσία που διεγείρει το CNR2.

Οι ερευνητές επίσης ανάπτυξαν τον αλγόριθμο ώστε να μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλα είδη καρκίνου.

"Λαϊκό": Για πρώτη φορά, ράντζα στη Μονάδα Μεταμοσχεύσεων