Επιστήμη & Ζωή

Έκκληση για "αποτελεσματικό τείχος προστασίας" κατά της καπνοβιομηχανίας στη Γερμανία

Η συνολική απαγόρευση της διαφήμισης, που θα περιλαμβάνει και τα σημεία πώλησης, είναι σημαντικός παράγοντας.


Πέμπτη, 14 Δεκεμβρίου 2023, 13:30

Φίλιππος Ζάχαρης
Ειδικά ρεπορτάζ - Σύλλογοι Ασθενών και ΜΚΟ

Ειδικά οι νέοι, εκτιμούν λανθασμένα τον κίνδυνο εθισμού στο κάπνισμα: Αυτό παρατηρεί η ειδικός Katrin Schaller. "Οι νέοι θεωρούν τους εαυτούς τους άτρωτους", δήλωσε στο Καθολικό Πρακτορείο Ειδήσεων (KNA) η επικεφαλής της Μονάδας Πρόληψης του Καρκίνου στο Γερμανικό Κέντρο Έρευνας για τον Καρκίνο (DKFZ) στη Χαϊδελβέργη.

Από τη σκοπιά των νέων, ένας 50χρονος που αναπτύσσει καρκίνο θεωρείται ηλικιωμένος: "Αυτή κατάσταση τού φαίνεται απίστευτα μακρινή".

Οι περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν το κάπνισμα σε νεαρή ηλικία. Εάν οι φίλοι ή οι ίδιοι οι γονείς τους καπνίζουν, αυτό αυξάνει την πιθανότητα έναρξης του κπανίσματος, εξήγησε η Schaller, η οποία είναι επίσης επικεφαλής του συνεργαζόμενου κέντρου του Π.Ο.Υ για τον έλεγχο του καπνού.

"Όσο πιο έντονη είναι η παρουσία του καπνίσματος στο οικείο περιβάλλον, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος να ξεκινήσει ο ίδιος ο νέος το τσιγάρο". Οι νέοι μπορούν επίσης να επηρεαστούν σε αυτό μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.

Ως εκ τούτου, ζήτησε σαφή δέσμευση για την πρόληψη του καπνίσματος και παράλληλα δεσμευτική στρατηγική.

Ωστόσο, τόνισε πως  η γερμανική κυβέρνηση "δεν δείχνει καμία προθυμία να επιτύχει ένα αποτελεσματικό τείχος προστασίας από την επιρροή της καπνοβιομηχανίας και να προστατεύσει έτσι τον πληθυσμό από τα επιβλαβή προϊόντα και τις πρακτικές της καπνοβιομηχανίας".

Μια συνολική απαγόρευση της διαφήμισης, η οποία θα περιλαμβάνει και τα σημεία πώλησης, είναι σημαντική. Η διαφήμιση των τσιγάρων εξακολουθεί να επιτρέπεται στη χώρα. "Τα καταστήματα αυτά είναι επίσης καταστήματα χαρτικών και τα παιδιά πηγαίνουν επίσης εκεί", επέκρινε ο εμπειρογνώμονας.

Σε άλλες χώρες, τα προϊόντα καπνού δεν επιτρέπεται να είναι άμεσα ορατά ή να έχουν τυποποιημένη συσκευασία. "Το πακέτο είναι επίσης μια επιφάνεια διαφήμισης. Δημιουργεί μια αίσθηση για τη μάρκα και δημιουργεί έναν δεσμό. Αν όλες οι συσκευασίες είναι ίδιες, το προϊόν γίνεται λιγότερο ελκυστικό".



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων