Υγεία & Business

Στα 204 δισ. δολάρια θα σκαρφαλώσουν οι πωλήσεις των συμπληρωμάτων διατροφής

Η αυξημένη ζήτηση για τα συμπληρώματα διατροφής θα προκύψει από την αύξηση του επιπολασμού των χρόνιων ασθενειών και την αλλαγή των διατροφικών συνηθειών των καταναλωτών.

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2021, 15:49

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Επιχειρηματικό Ρεπορτάζ Υγείας

Σύμφωνα με την Markets and Markets, το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς συμπληρωμάτων διατροφής εκτιμάται ότι από τα 136,2 δισ. δολ. το 2020 θα φτάσει τα 204,7 δισ. δολ. μέχρι το 2026, σημειώνοντας άνοδο κατά 7,0% την περίοδο της πρόβλεψης.

Όπως αναφέρει η σχετική μελέτη, η αυξημένη ζήτηση για τα συμπληρώματα διατροφής θα προκύψει από την αύξηση του επιπολασμού των χρόνιων ασθενειών και την αλλαγή των διατροφικών συνηθειών των καταναλωτών.

Η μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση για την υγεία και η αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος σε διάφορες περιοχές είναι επίσης παράγοντες που έχουν ενθαρρύνει τους ανθρώπους να στραφούν σε συμπληρώματα διατροφής. Παράλληλα, και τα άτομα Τρίτης ηλικίας επιλέγουν συμπληρώματα διατροφής ειδικά προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους για τη διατήρηση της καλής τους υγείας και της ποιότητας ζωής τους.

Την ίδια στιγμή, η ανεπάρκεια ορισμένων βιταμινών σε ενήλικες είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες που οδήγησαν στην αύξηση της κατανάλωσης συμπληρωμάτων διατροφής. Το 2016 στην Αμερική, σχεδόν 150 εκατομμύρια ενήλικες κατανάλωναν συμπληρώματα διατροφής, από τα οποία το 44% ήταν άνδρες και το 55% γυναίκες.

Η Βόρεια Αμερική αναμένεται να καταλάβει το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής, συμβάλλοντας σε αυτό ο επιπολασμός των χρόνιων ασθενειών, η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για την υγεία τους, αλλά και ο μεγάλος αριθμός των παχύσαρκων. Σύμφωνα με το CDC, στις ΗΠΑ, ο επιπολασμός της παχυσαρκίας ήταν 39,8% και επηρέασε περίπου 93,3 εκατομμύρια ενήλικες μεταξύ του 2015 και του 2016. Τέτοιοι παράγοντες αναμένεται να συμβάλουν στην ανάπτυξη της αγοράς συμπληρωμάτων διατροφής.

Στους βασικούς παίκτες της αγοράς είναι οι Amway (ΗΠΑ), Herbalife Nutrition (Αμερική), ADM (Αμερική), Pfizer (Αμερική), Abbott Laboratories (Αμερική), Arkopharma Laboratories (Γαλλία), Bayer (Γερμανία), Glanbia (Ιρλανδία) , Nature's Sunshine Products (Αμερική), FANCL (Ιαπωνία), Danisco (Δανία), Bionova Lifesciences (Ινδία), XanGo (Αμερική), Ekomir (Ρωσία), American Health (Αμερική), Pure Encapsulations (Αμερική), UST Manufacturing (Αμερική), Capstone Nutrition (ΗΠΑ), Anona GmBH (Γερμανία), Plantafood Medical GmBH (Γερμανία).

Πηγές:
Marketsand Markets



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων