Το ασβέστιο είναι από εκείνα τα θρεπτικά συστατικά που πάντα θα ψάχνουμε πώς μπορούμε να το προσλάβουμε σε μεγαλύτερες ποσότητες. Η απορρόφησή του από τον οργανισμό είναι ένα ζήτημα που απασχολεί πολύ τους ειδικούς, καθώς και το πώς θα μπορούμε με εύκολο τρόπο να προσλαμβάνουμε τις απαραίτητες ποσότητες από τη διατροφή μας.

Ευτυχώς, οι τρόποι που υπάρχουν για να το κάνουμε αυτό είναι πολλοί, εύκολοι και ιδιαίτερα νόστιμοι. Ορίστε λοιπόν μερικές ιδέες για γεύματα γεμάτα ασβέστιο.

Σαλάτα με ρόκα

Μια σαλάτα που θα προσφέρει τεράστια δόση βιταμινών, φυτικών ινών αλλά και ασβεστίου; Ναι, και αν ρίξουμε από πάνω λίγη φέτα, λαμβάνουμε μια άκρως ικανοποιητική δόση του απαραίτητου μετάλλου.

Ψητές σαρδέλες με σάλτσα αγιολί

Οι σαρδέλες περιέχουν μεγάλες ποσότητες ασβεστίου - μία μερίδα σχεδόν μάς καλύπτει για την ημέρα μας. Συνδυάστε τις με τη σκορδάτη σάλτσα αγιολί που επίσης περιέχει ασβέστιο λόγω των συστατικών της.

Σύκα γεμιστά με τυρί

Ανθότυρο, μασκαρπόνε, cottage cheese... Είναι ένας συνδυασμός που αξίζει να πειραματιστείτε μαζί του, επειδή εκτός από νόστιμα, τα σύκα περιέχουν και μια μικρή δόση ασβεστίου.

Ντολμαδάκια με τζατζίκι

Τα αμπελόφυλλα έχουν μικρές δόσεις ασβεστίου, και είναι από τα πλέον αγαπημένα πιάτα της ελληνικής κουζίνας.

Σολομός με τυρί κρέμα

Δύο μέτριες πηγές ασβεστίου ενώνονται για να φτιάξουν ένα σνακ που επίσης δεν είναι και το πιο πλούσιο στο εν λόγω μέταλλο, παρέχει όμως και πρωτεΐνη μαζί με καλά λιπαρά. Συνεπώς, δεν γίνεται να μην το προτείνουμε. Ο σολομός σε κονσέρβα περιέχει πολύ περισσότερο ασβέστιο σε σχέση με τα φιλέτα.

Γεμιστό στήθος κοτόπουλο με σπανάκι και τυρί

Μπορείτε να διαλέξετε το τυρί της αρεσκείας σας, αλλά είναι καλό να διαλέξετε κάτι κρεμώδες. Το σπανάκι είναι βόμβα ασβεστίου, και αυτό το πιάτο θα μάς προσφέρει περίπου το 1/4 της ημερήσιας δόσης μας στο μέταλλο.

Μους σοκολάτα

Και για να κλείσουμε με κάτι γλυκό, το γάλα και τα αυγά σε αυτό το ελαφρύ επιδόρπιο μάς προσφέρουν μια μικρή δόση ασβεστίου, χωρίς όμως πολλές θερμίδες και ζάχαρη. Υπάρχουν και εκδοχές με χαμηλά λιπαρά.