Η ευεξία μας είναι λίγο-πολύ ζήτημα του πόσο σωστές επιλογές κάνουμε στην καθημερινή μας ζωή. Και είναι πραγματικά πολλές. Μία-μία μπορεί να φαίνονται ασήμαντες, αλλά η υγεία είναι περίπλοκο πράγμα. Και όλες αυτές οι καλές επιλογές συνεργάζονται για να φροντίσουν σώμα και πνεύμα. Οπότε, αν δεν κάνατε μερικά από τα παρακάτω πράγματα, ξεκινήστε τα σήμερα.

Φάτε με αργό ρυθμό

Αυτό δίνει στον εγκέφαλό σας την ευκαιρία να λάβει το σήμα ότι είστε χορτάτοι, επομένως είναι λιγότερο πιθανό να φάτε υπερβολικά. Και αν τρώτε πιο αργά, είναι πιο πιθανό να σκεφτείτε τι τρώτε και να κάνετε λογικές, υγιεινές επιλογές.

Κάντε παρέα με φίλους

Δεν έχει να κάνει με το πόσα άτομα γνωρίζετε ή πόσο συχνά τα βλέπετε. Αυτό που έχει σημασία είναι να χτίζετε αληθινές σχέσεις με τους άλλους. Μπορεί να σας κάνει πιο ευτυχισμένους, πιο παραγωγικούς και λιγότερο πιθανό να έχετε προβλήματα υγείας. Καλέστε λοιπόν έναν φίλο και πηγαίνετε για φαγητό ή και για μια απλή βόλτα να τα πείτε.

Εκμεταλλευτείτε σωστά τον χρόνο που δεν εργάζεστε

Είναι μια περίοδος που μπορείτε να δεθείτε με την οικογένεια και τους φίλους σας, κάτι που είναι καλό για την ψυχική και σωματική σας υγεία. Οι άνθρωποι που κάνουν περισσότερες διακοπές ζουν περισσότερο και είναι λιγότερο πιθανό να έχουν καρδιακές παθήσεις, σύμφωνα με μελέτες. Και όταν λέμε "διακοπές" δεν εννοούμε μακρινά ταξίδια. Ακόμα και ένα Σαββατοκύριακο μπορεί να αξιοποιηθεί υπέροχα για να ξεφύγετε λίγο από την καθημερινότητα.

Προσέξτε τα λιπαρά που καταναλώνετε

Σίγουρα θέλετε να προσέχετε τα τρανς λιπαρά, τα οποία προστίθενται σε ορισμένα τρόφιμα (όπως η κατεψυγμένη πίτσα και πολλά προϊόντα ζαχαροπλαστικής) για να διατηρούνται φρέσκα. Έχουν συνδεθεί με καρδιακές παθήσεις. Αλλά τα καλά λιπαρά από ψάρι, αβοκάντο ή ξηρούς καρπούς είναι ωφέλιμα για εσάς ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής. Και τα γαλακτοκομικά με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος καλύτερα από τα λίγαλιπαρά. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι το λίπος ικανοποιεί την πείνα σας καλύτερα. από άλλες θερμίδες.

Μειώστε τη ζάχαρη

Ζάχαρη υπάρχει παντού γύρω μας και είναι στο χέρι μας να την αποφεύγουμε. Διαβάστε πιο προσεκτικά τις ετικέτες των τροφίμων που αγοράζετε, αλλά προσπαθήστε να αποφύγετε και επιπλέον ζάχαρη που θα βάζατε στον καφέ ή στο επιδόρπιό σας.

Βγείτε μία βόλτα

Η άσκηση είναι ένας αποδεδειγμένος τρόπος για να βελτιώσετε την υγεία σας, την ψυχική σας ευεξία, ακόμα και τη λίμπιντό σας. Ξεκινήστε ακόμα και με απλό περπάτημα αν έχετε καιρό να γυμνάσετε το σώμα σας και νιώθετε ότι έχετε σκουριάσει. Αν θέλετε έξτρα κίνητρο, κάντε το μαζί με κάποιον φίλο, για να ενθαρρύνετε ο ένας τον άλλο.

Φάτε περισσότερα λαχανικά

Λάχανο, σπανάκι, κολοκυθάκια, μπρόκολο και κουνουπίδι, ρόκα, παντζάρι - φροντίστε να τρώτε άφθονα λαχανικά, και με διαφορετικά χρώματα. Είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά, χαμηλά σε θερμίδες και έχουν πολλές φυτικές ίνες, που σας χορταίνουν και ικανοποιούν την πείνα σας για περισσότερη ώρα σε σχέση με άλλες τροφές.

Κάντε σεξ

Συνδέεται με την υγεία της καρδιάς, την υγεία του εγκεφάλου, τη μεγάλη διάρκεια ζωής, μια ισχυρή σχέση, ακόμη και την ευτυχία. Και μην ξεχνάτε την ασφάλεια: Κάντε εξετάσεις για ΣΜΝ και χρησιμοποιήστε προφυλακτικά για να προστατεύσετε τον εαυτό σας και τους συντρόφους σας από ασθένειες ή μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη.

Κοιμηθείτε αρκετά

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε διαβήτη, καρδιακές παθήσεις, παχυσαρκία και κατάθλιψη. Όταν κοιμόμαστε, ολόκληρος ο οργανισμός μας "θεραπεύει" τον εαυτό του, και ο κακός ύπνος σημαίνει άμεσα χειρότερη διάθεση, περισσότερο στρες και αυξημένη πείνα.

Βγείτε έξω

Το φως του ήλιου βοηθά να ρυθμίσετε το εσωτερικό σας ρολόι, με αποτέλεσμα να κοιμάστε καλύτερα. Θα σνυθέσετε επίσης βιταμίνη D, στην οποία πολλοί άνθρωποι εμφανίζουν έλλειψη. Είναι σημαντική για τη λειτουργία των κυττάρων, την ψυχική υγεία αλλά και την υγεία των οστών μας, καθώς συμβάλλει στην απορρόφηση του ασβεστίου.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Υγείας στη Βουδαπέστη ο Μάριος Θεμιστοκλέους
Άδωνις Γεωργιάδης: Δεν θέλουμε πόλεμο με τους γιατρούς
Σε 16 ανέρχονται τα επιβεβαιωμένα κρούσματα πανώλης μικρών μηρυκαστικών