Ο καλός ύπνος είναι απαραίτητος για την υγεία μας, με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Στην ουσία όμως ένας καλός ύπνος σημαίνει ότι ο οργανισμός μας έχει την ευκαιρία να ξεκουραστεί και να "φτιάξει" τον εαυτό του. Οι περισσότεροι από εμάς που έχουμε βιώσει πόνο στη μέση ή στα πλευρά ξέρουμε πως ο πόνος κάνει τον ύπνο δύσκολο ζήτημα. Αυτές είναι μερικές στάσεις για τον ύπνο που θα σας βοηθήσουν να νιώσετε πιο άνετα, και ίσως να κοιμηθείτε πιο εύκολα.

Ξαπλώστε εντελώς ανάσκελα

Θεωρείται η καλύτερη στάση για κάθε είδους πόνο στη σπονδυλική στήλη, από τον αυχένα μέχρι και τη μέση. Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε τη σπονδυλική σας στήλη στην κατάλληλη θέση είναι να τοποθετήσετε ένα μικρό μαξιλάρι κάτω από τα γόνατά σας και - προφανώς - ένα καλό μαξιλάρι κάτω από τον λαιμό σας. Παρ' όλα αυτά, δεν είναι και η πιο πρακτική στάση για όλους, καθώς δεν είναι η πιο εύκολη για να κοιμηθούμε.

Στο πλάι

Προσέξτε να μην έχετε τα γόνατά σας ούτε πολύ τραβηγμένα προς το στήθος, ούτε πολύ τεντωμένα. Βάλτε ένα μαξιλάρι ανάμεσά τους για να μπουν σε σωστή θέση οι γοφοί. Για τον πόνο στα πλευρά, μπορεί να βοηθήσει να κοιμηθείτε στο πλάι της αντίθετης πλευράς που είναι ο πόνος.

Κοιμηθείτε με ελαφριά ανάκλιση

Με μια ελαφριά ανάκλιση της πλάτης, μπορείτε να ανακουφιστείτε από τον πόνο μιας κήλης. Επιπλέον, αυτή η στάση αφαιρεί πίεση από τα πλευρά και βοηθά με την αναπνοή.

Εμβρυακή στάση

Δεν είναι και η πιο δημοφιλής για τους ανθρώπους που πάσχουν από πόνο στη μέση, αλλά φαίνεται να βοηθάει. Μπορείτε να ρυθμίσετε πόσο κοντά φέρνετε τα γόνατα για να νιώσετε πιο άνετα. Αξίζει να δοκιμάσετε αν θα δουλέψει για εσάς.

Μπρούμυτα

Σε γενικές γραμμές θεωρείται η χειρότερη στάση για ύπνο, επειδή ασκεί περιττή πίεση στον αυχένα και στην μέση. Παρ' όλα αυτά, αν βάλετε ένα σφιχτό μαξιλάρι κάτω από τους γοφούς, ίσως για λίγη ώρα να σας βοηθήσει να ανακουφιστείτε από τον πόνο στη μέση. Είναι όμως απαγορευτική στάση για τον πόνο στα πλευρά.

*Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες για το ποιο μαξιλάρι είναι σωστότερο, δυστυχώς. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να ανακαλύψετε για τον εαυτό σας μέσα από δοκιμές.

*Αν ο πόνος σάς δημιουργεί άγχος, το οποίο με τη σειρά του εμποδίζει τον ύπνο, αξίζει να δοκιμάσετε τεχνικές χαλάρωσης όπως ασκήσεις αναπνοής, διάβασμα και διαλογισμό. Προσπαθήστε να βελτιώσετε τα επίπεδα του στρες σας με το να κάνετε τακτικά γυμναστική.

*Μιλήστε με τον γιατρό σας για την περίπτωση που χρειαστείτε φάρμακα για τον πόνο, αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Η ενεργή σεξουαλική ζωή στα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια απομακρύνει τη συναισθηματική αποξένωση
Στη ΜΕΘ Παίδων του ΠΑΓΝΗ 9χρονη με μηνιγγίτιδα
25 Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα Θυρεοειδούς