Τρέχουν όλοι -και όταν εννοώ όλοι, πιο πολύ οι ασθενείς, για να μην περάσουν κάποιες διατάξεις που υπάρχουν στο ερανιστικό νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας, το οποίο, όπως ακούγεται, ετοιμάζεται προς ψήφιση την άλλη εβδομάδα.

Το θέμα των ασθενών είναι ότι οι αλλαγές που προωθούνται θα έχουν σοβαρές επιπτώσεις και ιδίως σε αυτούς που νοσούν με σπάνιες και απειλητικές για τη ζωή ασθένειες όπως:  
• ασθενείς που χρειάζονται άμεση θεραπεία για να επιβιώσουν, 
• ασθενείς με σπάνιες παθήσεις χωρίς εναλλακτική θεραπεία,
• περιπτώσεις όπου η θεραπεία είναι διαθέσιμη σε άλλες χώρες αλλά όχι στην Ελλάδα λόγω διοικητικών περιορισμών, 
• καθώς και περιπτώσεις παιδιατρικών και ογκολογικών ασθενών που βασίζονται σε φαρμακευτική αγωγή εκτός ένδειξης (off-label) ή πρώιμη πρόσβαση.

Οπως λέγεται, ιδίως για τα σπάνιια νοσήματα δεν νοούνται "κόφτες" ούτε καλάθια αγορών. 

 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΜΑ: Ενέκρινε 104 φάρμακα το 2025 και 30 κτηνιατρικά - Ετήσια έκθεση
Εξαρθρώθηκε κύκλωμα παραγωγής και διακίνησης φαρμάκων και ουσιών ντόπινγκ
''Καμπανάκι'' ΣΦΕΕ για τα νέα φάρμακα – ''3 στα 5 δεν θα έρθουν στην Ελλάδα''