Εκτός από το μήλο, νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το αβοκάντο είναι η νέα υγιεινή τροφή που βοηθά να μείνετε μακριά από τον γιατρό.

Ερευνητές του Penn State University, δήλωσαν ότι η ένταξη του αβοκάντο στη διατροφή μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει τη μείωση της κακής χοληστερόλης που συμβάλλει στη συσσώρευση πλάκας στις αρτηρίες και μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακή προσβολή ή εγκεφαλικό επεισόδιο.

Εξέτασαν 45 υγιείς αλλά υπέρβαρους ή παχύσαρκους ανθρώπους που ακολούθησαν 3 διαφορετικές διατροφές μείωσης της χοληστερόλης.

Η έρευνα ανακάλυψε ότι άνθρωποι που έτρωγαν ένα αβοκάντο την ημέρα είχαν χαμηλότερα επίπεδα ''κακής'' χοληστερόλης και βελτίωσαν την ολική χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδιά τους.

Ο Dr. James Underberg, του NYU Langone Medical Center της Νέας Υόρκης, εξήγησε πώς το αβοκάντο μπορεί να παίξει ρόλο στη μείωση της χοληστερόλης.

Το αβοκάντο περιέχει ίνες. Υπάρχουν ουσίες, οι φυτοστερόλες, που μειώνουν τη χοληστερόλη. Επίσης υπάρχουν ορισμένα είδη σακχάρου στο αβοκάντο που φαίνεται πως έχουν ωφέλιμη επίδραση στην ινσουλίνη και μπορεί ενδεχομένως ακόμα και να ωφελήσουν την όρεξη με ορισμένους τρόπους.

Ωστόσο, ο Underberg δήλωσε ότι δεν θα πρέπει οι λάτρεις του αβοκάντο να χαρούν πάρα πολύ, καθώς ένα αβοκάντο περιέχει 300 θερμίδες.

Επομένως, η μεγάλη κατανάλωση μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του βάρους. Προσπαθήστε να προσθέσετε μισό αβοκάντο στη σαλάτα ως τρόπο για να μείνετε αδύνατοι βοηθώντας παράλληλα και τη μείωση της κακής χοληστερόλης.

 

Πηγές: Ξένος τύπος.