Ερευνητές του UCLA Samueli School of Engineering, δημιούργησαν νέο είδος ινσουλίνης που θα μπορούσε να εμποδίζει τα επεισόδια υπογλυκαιμίας σε ανθρώπους που χρησιμοποιούν την ορμόνη για τη ρύθμιση του διαβήτη. Το φάρμακο αξιολογείται για πιθανή χρήση του σε κλινικές δοκιμές και, αν φανεί αποτελεσματικό, η αγωγή θα μπορούσε να αλλάξει τον έλεγχο του διαβήτη.

Όπως αναφέρεται στο Proceedings of the National Academy of Sciences, οι ερευνητές ανέπτυξαν νέα μορφή ινσουλίνης που εγγυάται ότι η γλυκόζη δεν πέφτει σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Οι ερευνητές πρόσθεσαν έναν αναστολέα μεταφοράς γλυκόζης στην ινσουλίνη, που μπλοκάρει τον μεταφορέα γλυκόζης όταν φτάσει στην επιφάνεια του κυττάρου.

Ο αναστολέας δεν σταματά τελείως την είσοδο της γλυκόζης στο κύτταρο ούτε μπλοκάρει εντελώς τον μεταφορέα. Δρα με δυναμικό τρόπο επιτρέποντας τη γλυκόζη να εισέρχεται με βάση τον αριθμό των μορίων αναστολέα και γλυκόζης που είναι παρόντα.

Ο Zhen Gu περιγράφει τη νέα ινσουλίνη ως ‘’έξυπνο κλειδί’’.

Όταν οι ερευνητές δοκίμασαν την ινσουλίνη σε μοντέλο ποντικών, το φάρμακο διατήρησε φυσιολογικό επίπεδο γλυκόζης μέχρι 10 ώρες μετά την πρώτη ένεση και για επιπλέον 3 ώρες μετά τη δεύτερη..

Proceedings of the National Academy of Sciences,

ΕΟΦ: 234 φάρμακα σε έλλειψη, 45 νοσοκομειακά, 6 σκιαγραφικά, 4 εμβόλια [κατάλογος]
Θέλουμε να μας πει το DNA μας από τι μπορούμε να αρρωστήσουμε;
Τα φάρμακα παρασκευάζονται για ασθενείς, όχι για αποθέματα