Η υπερκατανάλωση αντιβιοτικών φαίνεται ότι δεν αφορά μόνο στους ενήλικες της χώρας μας αλλά και στα νήπια 1-4 ετών! Το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό καθώς όπως φαίνεται οι Ελληνίδες μαμάδες θεωρούν απαραίτητη τη χρήση αντιβιοτικών όταν αρρωστήσει το παιδί τους, ενώ δεν διστάζουν να τα χορηγήσουν χωρίς ιατρική συμβουλή! Πολλές φορές μάλιστα θεωρούν καλό να δώσουν στο παιδί τους το αντιβιοτικό που πήρε το παιδί της φίλης τους...

Θλιβερή πρωτιά λοιπόν για τη χώρα μας, με ιδιαίτερα βλαβερές συνέπειες για το ανοσοποιητικό σύστημα των παιδιών μας.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΠΕΦ: Εμβληματικές επενδύσεις στην Τρίπολη με ισχυρό εθνικό και ευρωπαϊκό αποτύπωμα
ΕΟΔΥ: 378 πνιγμοί ετησίως στην Ελλάδα - 4 στους 5 αφορούν άτομα άνω των 60 ετών - Οδηγίες
Εγκυμοσύνη: Η σοβαρή ναυτία συνδέεται με μεγαλύτερο κίνδυνο επιπλοκών