«Ταξιδεύουμε για την Υγεία»: πρόγραμμα παροχής δωρεάν υπηρεσιών υγείας σε απομακρυσμένες περιοχές.

Στο πλαίσιο των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου ΥΓΕΙΑ, το νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ εγκαινίασε το πρόγραμμα «Ταξιδεύουμε για την Υγεία» με στόχο να φέρει την υγεία κοντά στους συμπολίτες μας που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές.

Έτσι, μετά την 1η εξόρμηση στα ακριτικά νησιά μας Λειψούς και Αγαθονήσι, η 2η δράση του Νοσοκομείου έγινε στις 18 και 19 Οκτωβρίου στο Καρπενήσι, όπου κλιμάκιο 56 εθελοντών προσέφερε δωρεάν υπηρεσίες υγείας, υγειονομικό και φαρμακευτικό υλικό στους κατοίκους τόσο του Καρπενησίου όσο και των γύρω περιοχών.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εξωσωματική γονιμοποίηση: Αμφίβολης αποτελεσματικότητας οι περισσότερες πρόσθετες θεραπείες
Το κόκκινο κρέας πιθανόν επιδεινώνει τις φλεγμονώδεις νόσους του εντέρου [μελέτη]
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση γιατρών, μείωση νοσηλευτών στις μονάδες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας