Το πρωινό μας καφεδάκι μπορεί να μας βοηθά περισσότερο απ' ό,τι νομίζουμε. Εκτός από την απαραίτητη δόση ενέργειας που θέλουμε για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας, ο καφές έχει αρκετά οφέλη για τον οργανισμό - και ο ρόλος του στην απώλεια βάρους έχει βρεθεί αρκετές φορές κάτω από το μικροσκόπιο.

Σε τι στηρίζονται αυτοί οι ισχυρισμοί; Ας ρίξουμε μια ματιά.

Ενισχύει τον μεταβολισμό μας

Η καφεΐνη είναι διεγερτική ουσία, με αποτέλεσμα να ενισχύει τη θερμογένεση του οργανισμού - τον ρυθμό με τον οποίο το σώμα μας παράγει θερμότητα μεταβολίζοντας τροφές. Όταν ο μεταβολισμός μας είναι γρήγορος, καίμε περισσότερες θερμίδες μέσα στην ημέρα, είτε όσο γυμναζόμαστε, είτε κατά την ξεκούραση.

Περιορίζει την όρεξη

Σε πολλούς ανθρώπους, η καφεΐνη έχει ως επίδραση τον περιορισμό της όρεξης για φαγητό. Αν λοιπόν δείτε ότι ένας (σκέτος) καφές μπορεί να σας βοηθήσει να κόψετε προσωρινά την πείνα σας μέχρι να έρθει η ώρα για κανονικό γεύμα, δοκιμάστε το.

Πιστεύεται ότι η κατανάλωσή του σχετίζεται με χαμηλότερα ποσοστά λίπους

Σύμφωνα με ορισμένες μελέτες, τρεις κούπες καφέ την ημέρα - σε συνδυασμό με υγιεινή διατροφή και άσκηση - είχαν καλύτερα αποτελέσματα στα ποσοστά σωματικού λίπους σε σχέση με τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα και δεν έπιναν καφέ. Πιστεύεται, επίσης, ότι η κατανάλωση καφέ πριν από τη γυμναστική ενισχύει τον ρυθμό που καίμε λίπος.

Σε ορισμένες διατροφές, η κατανάλωση σκέτου καφέ όχι μόνο επιτρέπεται, αλλά και ενθαρρύνεται. Ο καφές θεωρείται ρόφημα που μπορεί να καταναλωθεί σε όση ποσότητα θέλουμε - δεδομένου ότι δεν μας επηρεάζει αρνητικά η καφεΐνη στον ύπνο - και οι θερμίδες του όταν είναι σκέτος είναι αμελητέες.

Φροντίστε απλά να μάθετε να απολαμβάνετε τον καφέ σκέτο, χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή (ακόμα χειρότερα) σιρόπια, σαντιγί και άλλες περιττές θερμίδες. Όταν ο καφές δεν γίνεται επιδόρπιο, είναι ένα εξαιρετικό ρόφημα για τον οργανισμό μας.