Η ενίσχυση του κορμού είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για το σώμα σας. Και δεν είναι μόνο θέμα εμφάνισης, τα οφέλη είναι και πρακτικά. Ένας γυμνασμένος κορμός:

  • βελτιώνει την ισορροπία
  • αυξάνει τη σταθερότητα
  • βελτιώνει τη στάση του σώματος

Επιπλέον, ως το κέντρο δύναμης του σώματος, σας βοηθά να επιτύχετε άλλους στόχους δύναμης και φυσικής κατάστασης.

Μερικές από τις καλύτερες ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε για τον κορμό μας δεν χρειάζονται καν όργανα και μπορούμε να τις κάνουμε με το βάρος του σώματος. Ποιες είναι αυτές;

Δουλέψτε τους κοιλιακούς

Υπάρχουν πολλές ασκήσεις που θα γυμνάσουν τους κοιλιακούς σας, και πολλές παραλλαγές από τα κλασικά ροκανίσματα - που δεν είναι αναγκαστικά και από τις καλύτερες ασκήσεις. Η σύσπαση των μυών της κοιλιάς θα τους δυναμώσει και θα σας βοηθήσει να νιώθετε πιο σταθεροί στην καθημερινή σας ζωή.

Σανίδα

Η σανίδα είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις για τον κορμό επειδή βοηθά στην ενίσχυση του σώματος μέσω της εμπλοκής των μυών των κοιλιακών, της πλάτης και της λεκάνης. Η σανίδα είναι μια άσκηση χαμηλής έντασης που μπορεί να τροποποιηθεί για διαφορετικά επίπεδα δύναμης και ικανότητας. Αν δυσκολεύεστε να την κάνετε στην αρχή, ή να την κρατήσετε για αρκετή ώρα, δοκιμάστε την με τα γόνατά σας στο έδαφος.

Γέφυρα

Η γέφυρα είναι μια άσκηση που θα σας δυναμώσει αρκετά και θα σας βοηθήσει να διατηρείτε καλύτερα την αίσθηση της ισορροπίας σας. Δραστηριοποεί και σφίγγει τους μυς του κορμού, αλλά και εκείνους των χεριών, με αποτέλεσμα να γίνεται κουραστική αλλά ιδιαίτερα αποδοτική άσκηση.

Διαφραγματική αναπνοή

Η πιο ήπια άσκηση στον κόσμο είναι η αναπνοή, αν το καλοσκεφτούμε. Η βαθιά, διαφραγματική αναπνοή όμως μπορεί όντως να μας βοηθήσει να δυναμώσουμε τον κορμό μας. Αν όχι τόσο με άμεσο τρόπο, τότε με πιο έμμεσο: Βελτιώνοντας την αναπνοή μας, αυτό σημαίνει πως θα την προσέχουμε περισσότερο και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής. Αυτό σημαίνει ότι οι προπονήσεις μας θα γίνουν πιο αποδοτικές.