Μαθαίνουμε ότι έχουν αποσταλλεί όλα τα απαιτούμενα έγγραφα από την διοίκηση του νοσοκομείου Ευαγγελισμός καθώς και το σχετικό αίτημα για ίδρυση αυτόνομης μονάδας μεταμοσχεύσεων εντός της δομής όπως και οι αναγκαίες τροποποιήσεις του Οργανισμού προς αυτή την κατεύθυνση στον υφυπουργό Υγείας κ. Μάριο Θεμιστοκλέους και αναμένεται απάντηση. Βεβαίως μαζί με τα έγγραφα επισυνάπτεται και η ανάγκη άμεσης προκήρυξης μιας θέσης Διευθυντή Συντονιστή Χειρούργου καθώς και τρεις θέσεις επιμελητών χειρουργών - μεταμοσχευτών.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]