Ολοκληρώθηκε την Κυριακή ο επαναπατρισμός του Έλληνα επιβάτη του κρουαζιερόπλοιου, στο οποίο εκδηλώθηκαν κρούσματα λοίμωξης από χανταϊό.
Ο επιβάτης οδηγήθηκε στο νοσοκομείο "Αττικόν", όπου ετέθη προληπτικά σε καραντίνα.
Σε ανάρτησή του ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρει τα ακόλουθα:
Ο συμπολίτης μας που επαναπατρίζουμε απο την Ολλανδία καραντίνα μπαίνει για προληπτικούς και μόνον λόγους.
Δεν έχει απολύτως τίποτα. Απλά επειδή βρέθηκε στο περιβάλλον αυτό λαμβάνουμε προληπτικά μέτρα. Είναι απολύτως καλά δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.
Κακώς έγραψα πάσχει εννοούσα μπορεί να είναι στην περίοδο επώασης. Είναι απολύτως καλά".
Ο συμπολίτης μας που επαναπατρίζουμε απο την Ολλανδία καραντίνα μπαίνει για προληπτικούς και μόνον λόγους. Δεν έχει απολύτως τίποτα. Απλά επειδή βρέθηκε στο περιβάλλον αυτό λαμβάνουμε προληπτικά μέτρα. Είναι απολύτως καλά δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Κακώς έγραψα πάσχει…
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) May 10, 2026
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]