Ολοκληρώθηκε την Κυριακή ο επαναπατρισμός του Έλληνα επιβάτη του κρουαζιερόπλοιου, στο οποίο εκδηλώθηκαν κρούσματα λοίμωξης από χανταϊό.

Ο επιβάτης οδηγήθηκε στο νοσοκομείο "Αττικόν", όπου ετέθη προληπτικά σε καραντίνα.

Σε ανάρτησή του ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρει τα ακόλουθα: 

Ο συμπολίτης μας που επαναπατρίζουμε απο την Ολλανδία καραντίνα μπαίνει για προληπτικούς και μόνον λόγους.

Δεν έχει απολύτως τίποτα. Απλά επειδή βρέθηκε στο περιβάλλον αυτό λαμβάνουμε προληπτικά μέτρα. Είναι απολύτως καλά δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.

Κακώς έγραψα πάσχει εννοούσα μπορεί να είναι στην περίοδο επώασης. Είναι απολύτως καλά".

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Πώς να ξεκινήσουμε σοβαρά μια ρουτίνα αυτοφροντίδας
"Οδύσσεια" η αναζήτηση ασφαλούς φαγητού για άτομα με κοιλιοκάκη [ελληνική μελέτη]
Γεωργιάδης: Καλύτερη φέτος η στελέχωση του ΕΣΥ στα νησιά