Έπρεπε να έρθουν οι ξένοι...να μας τα πουν, λες και εμείς δεν τα ξέραμε! Η χώρα μας είναι πρώτη στην κατάχρηση αντιβιοτικών στην Ευρώπη!
Το ίδιο συμβαίνει και με την πολυφαρμακία και με την κατανάλωση ακριβών και "καινοτόμων" φαρμάκων. Στην τελευταία θέση, από την άλλη, βρίσκεται η Ολλανδία, η χώρα με τους καλύτερους δείκτες υγείας στον κόσμο!
Βέβαια, οι πρωτιές μας ως χώρα δεν τελειώνουν εδώ.. Είμαστε πρώτοι, γενικά, και στην προληπτική θεραπεία αλλά και στην προληπτική χειρουργική.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Διαταραχές πρόσληψης τροφής: 1.000 περίπου περιστατικά τον χρόνο - Δεν επαρκούν οι δομές
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
ΟΗΕ: Μάστιγα η κατάχρηση φαρμάκων