Το ‘’Γεώργιος Παπανικολάου’’ ‘’Ευχαριστεί θερμά την εταιρεία ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΕ για την έμπρακτη εκδήλωση υποστήριξης που έδειξε στις δύσκολες συνθήκες στις οποίες καλείται να ανταποκριθεί το Εθνικό Σύστημα Υγείας και ειδικά το Νοσοκομείο «Γεώργιος Παπανικολάου» και την ευγενή πρόθεση να συνδράμει με την προσφορά ενός εύκαμπτου βρογχοσκόπιου προς την Α Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Η προσφορά της ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ προς την Α ΜΕΘ του Νοσοκομείου, που ως ΜΕΘ Αναφοράς έχει αναλάβει τη νοσηλεία για ασθενείς πάσχοντες με COVID 19, είναι πολύτιμη για τις ανάγκες της εν λόγω μονάδας.’’
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Το almora plus® zero sugar βραβεύτηκε ως το ''Καινοτόμο Συμπλήρωμα Διατροφής''
Ο ΙΣΑ προχωρά στη δημιουργία Γραφείου Νέων Ιατρών
Μία στις 250 καρδιές κρύβει έναν αθόρυβο κίνδυνο