Το να αποκτήσουμε επίπεδο στομάχι - όπως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ζήσει κάποια στιγμή - είναι πιο εύκολο στη θεωρία παρά στην πράξη. Κι όμως, είναι σημαντικό να εστιάζουμε στην σωστή διατροφή και στην τακτική άσκηση, ακόμα κι αν δεν αποκτήσουμε ποτέ εκείνη την επίπεδη κοιλιά με τους γραμμωμένους κοιλιακούς που θα δούμε στα περιοδικά.

Επίσης, ας μην ξεχνάμε πως ό,τι βλέπουμε στα περιοδικά (και στο ίντερνετ) είναι προϊόν Photoshop, οπότε ας δούμε μερικά ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να χάσουμε περισσότερο λίπος.

  • Κόψτε τις θερμίδες, αλλά όχι σε ακραίο βαθμό
  • Τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες, ιδιαίτερα διαλυτές
  • Αυξήστε την πρόσληψη προβιοτικών, όπως αυτών που βρίσκουμε στο γιαούρτι
  • Προσθέστε περισσότερη αερόβια στη ρουτίνα γυμναστικής σας
  • Δοκιμάστε σέικ πρωτεΐνης μετά την άσκηση, για έξτρα δύναμη
  • Τρώτε τροφές πλούσιες σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, όπως σολομό και αβοκάντο
  • Περιορίστε την πρόσληψη επεξεργασμένων υδατανθράκων
  • Κάντε ασκήσεις όρθιοι αντί να κάθεστε-δραστηριοποιείτε περισσότερες μυϊκές ομάδες
  • Να κάνετε μια βόλτα μετά από κάθε γεύμα
  • Περιορίστε τα ζαχαρούχα ποτά όπως παγωμένο τσάι του εμπορίου και σοκολατούχο γάλα
  • Πίνετε καθημερινά άφθονο νερό
  • Περιορίστε τα ανθρακούχα ποτά, και ειδικά αυτά με προσθήκες ζάχαρης
  • Δοκιμάστε διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης (HIIT)
  • Διαχειριστείτε τα επίπεδα άγχους σας, καθώς συμβάλλουν στη συσσώρευση λίπους
  • Τρώτε περισσότερη πρωτεΐνη, από ποιοτικές, χαμηλές σε κορεσμένα λιπαρά πηγές
  • Παρακολουθήστε την πρόσληψη τροφής σας και πώς αντιδρά το σώμα σας
  • Προσθέστε αυγά στη διατροφή σας: Λίγες θερμίδες, πολλή πρωτεΐνη
  • Κοιμηθείτε αρκετά, τουλάχιστον 7-8 ώρες κάθε βράδυ σε τακτικά ωράρια
  • Δοκιμάστε διαλειμματική νηστεία
  • Τρώτε λιπαρά ψάρια (σολομός, τόνος, σκουμπρί, σαρδέλες) κάθε εβδομάδα
  • Βάλτε έξτρα γυμναστική μέσα στην ημέρα σας με μικρούς τρόπους (σκάλες αντί για ασανσέρ)
  • Περιορίστε την πρόσληψη επιπλέον ζάχαρης
  • Ενισχύστε τον πυρήνα σας με ασκήσεις όπως κοιλιακοί και σανίδα
  • Πίνετε καφέ ή πράσινο τσάι χωρίς να βάζετε ζάχαρη
  • Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ