Ανθρωποι με άγχος ή κατάθλιψη μπορεί ισως να βοηθηθούν βοηθώντας άλλους-ακόμα και με μικρούς τρόπους, αναφέρει νέα έρευνα.
Σε έρευνα με 122 ανθρώπους με συμπτώματα άγχους, όσοι άρχισαν να κάνουν μικρές πράξεις καλοσύνης είχαν βελτίωση στα συμπτώματα.

Ειδικοί δήλωσαν ότι τα ευρήματα δείχνουν προς τη δύναμη του να είναι κάποιος καλός-πιθανόν επειδή βοηθά ανθρώπους με συμπτώματα ψυχικής υγείας να βγουν από τις σκέψεις του ακόμα και προσωρινά.

Επομένως, η εστίαση στο καλό των άλλων και η επιλογή στήριξης τους με κάποιον μικρό τρόπο μπορεί να τους απελευθερώσει έστω και για λιγο.
Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε 3 ομάδες.

Μια σχεδίασε κοινωνικές δραστηριότητες για 2 ημέρες την εβδομάδα και η δεύτερη έπρεπε να συμπληρώνει ημερολόγια σκέψεων με την ιδια συχνότητα, με στόχο τον εντοπισμό των αρνητικών σκέψεων και την προσπάθεια μετατόπισης τους.
Οι άνθρωποι στην τρίτη ομάδα έπρεπε να κάνουν πράξεις καλοσύνης 3 φορές την ημέρα για 2 ημέρες κάθε εβδομάδα.

Οι συμμετέχοντες βοήθησαν με μικρούς τρόπους όπως με το να μεταφέρουν με το αυτοκίνητο κάποιον, να ψήσουν κουλουράκια ή να γράφουν ένα σημείωμα συμπάθειας.

Μετά από 5 εβδομάδες και οι 3 ομάδες είχαν βελτίωση στα συμπτώματα ψυχικής υγείας.
Η επίδραση επίσης είχε κάποια ισχύ και αρκετές ημέρες μετά, με βάση την αξιολόγηση την δέκατη εβδομάδα.
Η ομάδα καλοσύνης ήταν η μόνη με ουσιαστικά κέρδη στην κοινωνική σύνδεση. Υπάρχει κάτι ιδιαίτερο σχετικά με τις πράξεις καλοσύνης σημείωσαν ερευνητές.

Η έρευνα έδειξε αλλαγή στη μέτρηση της αυτοαπορρόφησης-της απασχόλησης κάποιου με τις δικές τους σκέψεις και συναισθήματα.
Tα ευρήματα δημοσιεύτηκαν στο The Journal of Positive Psychology.

 

Πηγές:
The Journal of Positive Psychology.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Οι πιο συχνές παθήσεις σιελογόνων αδένων: Πώς αντιμετωπίζονται
ΙΑΣΩ Γενική Κλινική – ΙΑΣΩ Παίδων: Δωρεάν ΩΡΛ εξέταση για ενήλικες & παιδιά στα Εξωτερικά Ιατρεία
Συμπληρώματα διατροφής με ουσία που περιέχεται σε αναβολικά - Προειδοποίηση από τον ΕΟΦ