Πονοκέφαλος για τα τρία υπουργεία Υγείας, Οικονομικών και Εργασίας είναι πια η μνημονιακή υποχρέωση για τις πληρωμές των παρόχων υγείας.

Τα … τσουβάλια με τα τιμολόγια στον ΕΟΠΥΥ δεν βοηθούν καθόλου την τήρηση της δέσμευσης, αφού ακόμη και τώρα, αν οργανωθούν συνεργεία εκκαθάρισης των οφειλών, σε λιγότερο από 2-3 μήνες δεν θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση.

Και αμέσως μετά θα χρειαστούν άλλες 15 μέρες για τους ελέγχους από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Το ένα σενάριο λοιπόν για να ‘κινηθεί’ η αγορά, είναι να ξεκινήσουν τμηματικές πληρωμές, από το ΙΚΑ, με το 90% των ποσών που αιτούνται.

Το άλλο σενάριο, είναι να πληρωθεί μια προκαταβολή για τον Σεπτέμβριο του 2012.

Πάντως αυτό που φοβούνται οι πάροχοι υγείας, είναι να φτάσουμε τελικά Ιούνιο, για τις πληρωμές, καθώς αυτή είναι η καταληκτική ημερομηνία…

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός