Πώς μπορείς να πάρεις νέα τιμή σε ένα σκεύασμα που επί της ουσίας είναι παλιό; Πολύ απλά, λανσάρεις μία εξελιγμένη μορφή του εν λόγω σκευάσματος - μπορεί να περιέχει ένα επιπλέον έκδοχο και άρα η δράση του στην ασθένεια να είναι πιο άμεση από πλευράς χρόνου (έτσι τουλάχιστον υποστηρίζουν οι εταιρείες) ή πολύ απλά να κάνεις μία καινοτόμο αλλαγή πάνω στη συσκευασία.

Τι σημαίνουν αυτές οι αλλαγές; Ότι το νέο σκεύασμα είναι ακριβότερο (τουλάχιστον κατά 20% στην τιμή χονδρικής) από το παλιό. Εάν σε αυτή την τιμή ξεκινήσουμε να "κτίζουμε" τα περιθώρια κέρδους όλων των εμπλεκομένων στην αλυσίδα διακίνησής του βγαίνει και η τελική τιμή στο ράφι – όπου μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερη η διαφορά τιμής από το παλιό.

Το συμπέρασμα: Όλα έχουν την εξήγησή τους!