Πονοκέφαλος έχει πιάσει τις πολυεθνικές που δεν ξέρουν τι θα κάνουν τελικά με τα καινοτόμα φάρμακα που έχουν, αν δηλαδή θα τα φέρουν στην Ελλάδα ή όχι. Αυτό το 25% , που είναι τα διόδια "εισόδου" δεν μπορούν να τo "καταπιούν" .
Όπως μαθαίνουμε, όλες οι πολυεθνικές έχουν στα συρτάρια τους καινοτόμα φάρμακα, από ένα έως και τρία, ενώ κάποια εξ αυτών των σκευασμάτων είναι και μοναδικά! Eννοώντας ότι ο σχεδιασμός ήταν να πρωτοκυκλοφορήσουν στην Ελλάδα.
Επί του παρόντος πάντως, τα σχέδια για την είσοδο των καινοτόμων φαρμάκων είναι παγωμένα!
Άραγε μπορεί να αλλάξει κάτι; και η απουσία πάντως είναι μία μέθοδος πίεσης!
Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός