Νέα έρευνα από το University of Alberta στον Καναδά, αναφέρει ότι ενδεχομένως το κόκκινο κρασί πριν τον ύπνο μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.
Η έρευνα, με επικεφαλής τον Jason Dyck, ανακάλυψε ότι οφέλη στην υγεία από τη ρεσβερατρόλη, που βρίσκεται στο κόκκινο κρασί, είναι σαν αυτά που παίρνουμε από την άσκηση. Η ουσία δρα έτσι ώστε να εμποδίζει τα λιπώδη κύτταρα από το να κερδίζουν επιπλέον λίπος.
Σύμφωνα με την έρευνα, ένα ποτήρι κόκκινο κρασί ισοδυναμεί με μια ώρα στο γυμναστήριο.
Η έρευνα έδειξε ότι μπορεί να συμβάλλετε στην απώλεια κιλών κατά 70% από την κατανάλωση τουλάχιστον 2 ποτηριών την ημέρα.
Για καλύτερα αποτελέσματα, το κρασί πρέπει να καταναλώνεται το βράδυ-το εύρημα δεν αφορά κατανάλωση με το μεσημεριανό γεύμα.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Κολπική μαρμαρυγή: Ακόμα και ελαφρά άσκηση είναι πιθανό να μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου
Εγκρίθηκε στη Βρετανία δεύτερο χάπι για την παχυσαρκία και τον διαβήτη τύπου 2
Στα 241,34 δισ. δολάρια η παγκόσμια αγορά φλεγμονωδών νοσημάτων έως το 2035