Η Υφυπουργός Υγείας, Κατερίνα Παπακώστα - Σιδηροπούλου και το ΚΕΕΛΠΝΟ, διοργανώνουν αύριο, Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2014 και από ώρα 09:00 έως 13:00, στην Αίθουσα Τελετών, του Υπουργείου Υγείας (Αριστοτέλους 17), Ημερίδα, με θέμα: "Πρόληψη/ Αντιμετώπιση της HIV επιδημίας στους χρήστες ενδοφλέβιων ναρκωτικών στην Αθήνα. Δράσεις συνεργασίας- Στόχοι & Μεθοδολογία".

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ρεκόρ θερμοκρασίας στη Βρετανία τον Ιούνιο
Τριμάρισμα βλεφαρίδων: Άλλο ένα ανεκδιήγητο trend του TikTok
Η καλή καρδιακή υγεία της εγκύου μειώνει τον κίνδυνο αναπτυξιακής καθυστέρησης στο παιδί [μελέτη]