Στο πλαίσιο της 127ης επετείoυ της Coca-Cola, η The Coca-Cola Company επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της, παγκοσμίως, για την υποστήριξη της καταπολέμησης της παχυσαρκίας σε τέσσερις επιχειρηματικούς άξονες οι οποίοι θα συμβάλουν περαιτέρω στη δημιουργία υγιέστερων και πιο δραστήριων κοινωνιών.

Οι επιχειρηματικές της δράσεις θα ισχύουν σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται (πάνω από 200 χώρες) και θα αφορούν στους εξής άξονες:

  • Ποικιλία επιλογών, προσφέροντας προϊόντα χαμηλών ή μηδενικών θερμίδων σε όλες τις χώρες
  • Παροχή ξεκάθαρων διατροφικών πληροφοριών, με αναφορά θερμίδων στο μπροστινό μέρος όλων των συσκευασιών της (μια πρακτική που ξεκίνησε στην Ευρώπη εδώ και αρκετά χρόνια)
  • Παρότρυνση των καταναλωτών να αυξήσουν τη σωματική τους δραστηριότητα με την υποστήριξη προγραμμάτων σωματικής άσκησης σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται (έναντι των 115 χωρών μέχρι σήμερα)
  • Υπεύθυνο μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της μη διαφήμισης σε παιδιά κάτω των 12 ετών σε όλο τον κόσμο (μια πρακτική που τηρεί εδώ και περισσότερα από 50 χρόνια σεβόμενη το δικαίωμα των γονιών να επιλέγουν οι ίδιοι τα προϊόντα που επιθυμούν για τα παιδιά τους).

‘Η παχυσαρκία αποτελεί σήμερα τη μεγαλύτερη πρόκληση στον τομέα της υγείας, επηρεάζοντας σχεδόν κάθε οικογένεια και κοινότητα σε όλο τον κόσμο. Είναι ένα παγκόσμιο κοινωνικό πρόβλημα, για το οποίο είναι απαραίτητο να συνεργαστούμε όλοι μαζί και να συνεισφέρουμε ο καθένας στον τομέα του’, δήλωσε ο Muhtar Kent, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της The Coca-Cola Company.

’Έχουμε δεσμευτεί να αποτελέσουμε μέρος της λύσης, μέσω στενής συνεργασίας με εταίρους από τον επιχειρηματικό κλάδο, με κυβερνήσεις και με δημόσιους φορείς. Η σημερινή ανακοίνωση είναι ένα ακόμη βήμα μπροστά σε αυτή την προσπάθεια, που έχουμε αναλάβει σε κάθε χώρα όπου δραστηριοποιούμαστε’.

Η Εταιρεία έχει επίσης δεσμευτεί για τη δημόσια και συνεχή μέτρηση της έκτασης των προσπαθειών της στην ηλεκτρονική σελίδα http://www.comingtogether.com/ .Η ψηφιακή πλατφόρμα παρέχει περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με τις παγκόσμιες δεσμεύσεις της Εταιρείας, ενώ προσκαλεί τους επισκέπτες να μάθουν περισσότερα σχετικά με τις δράσεις της, να παρακολουθούν την πρόοδό της, να καταθέτουν τις απόψεις τους και να ανταλλάσσουν ιδέες σχετικά με το πώς μπορούμε όλοι μαζί να προωθήσουμε την ποικιλία επιλογών, την ενεργειακή ισορροπία και τη σωματική δραστηριότητα.

Oι δράσεις της Coca-Cola στην Ελλάδα

Σημαντικές δράσεις ως μέρος των παραπάνω δεσμεύσεων πραγματοποιούνται ήδη από την Coca-Colaστην Ελλάδα:

1. Ποικιλία επιλογών για κάθε τρόπο ζωής και διατροφική προτίμηση:

o Όλα τα αναψυκτικά της Coca-Cola στην Ελλάδα είναι διαθέσιμα σε light ή zero επιλογές (Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Fanta zero, Sprite zero), ενώ τα προϊόντα Nestea και Powerade διατίθενται επίσης με χαμηλές ή χωρίς θερμίδες.

o Η Εταιρεία διαθέτει πληθώρα συσκευασιών διαφορετικών μεγεθών, όπως κουτάκι 150ml, γυάλινο και πλαστικό μπουκάλι 250ml, κουτάκι 330ml, πλαστικό μπουκάλι 500ml, 1.0litre και 1.5litre.

2. Προώθηση ενεργού και ισορροπημένου τρόπου ζωής:

o Τα τελευταία έξι χρόνια, η Coca-Cola στην Ελλάδα υλοποιεί το διεθνώς αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ‘ΜΕΤΡΟ-ΠΟΙΚΙΛΙΑ-ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ’, το οποίο παρέχει διατροφική εκπαίδευση σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα και προωθεί τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής και της σωματικής άσκησης μέσω επιστημονικά τεκμηριωμένου υλικού που δεν φέρει καμία λογοτύπηση της Εταιρείας.

Μέχρι σήμερα, έχουν εκπαιδευτεί περισσότεροι από 73.000 μαθητές ηλικίας 5-12 ετών πανελλαδικά.

o Από το 2009 πραγματοποιείται επίσης το Coca-Cola Cup, μία ποδοσφαιρική διοργάνωση 5Χ5 με στόχο την ενίσχυση του αθλητισμού και την υιοθέτηση ενός ενεργού τρόπου ζωής, στην οποία έχουν μέχρι σήμερα συμμετάσχει περισσότεροι από 20.000 νέοι σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.

o Χορηγίες σημαντικών αθλητικών εκδηλώσεων όπως τον Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας και τα Special Olympics του 2011, στα οποία συμμετείχαν χιλιάδες άτομα από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

3. Υπεύθυνο μάρκετινγκ:

Εδώ και 50 χρόνια, η The Coca-Cola Company στην Ελλάδα όπως και στις υπόλοιπες χώρες όπου δραστηριοποιείται, εφαρμόζει την πρακτική του υπεύθυνου μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της μη διαφήμισης σε παιδιά κάτω των 12 ετών.

4. Ενημέρωση των καταναλωτών:

Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην ενημέρωση των καταναλωτών με την εφαρμογή σε όλες τις συσκευασίες μας του Οδηγού Διατροφικής Επισήμανσης, που βασίζεται στην Ενδεικτική Ημερήσια Πρόσληψη (GDAs-Guideline Daily Amounts), και πληροφορούμε τους καταναλωτές για την ποσότητα που περιέχουν τα προϊόντα μας ανά μερίδα ως προς τα πέντε κύρια διατροφικά στοιχεία (Θερμίδες, Σάκχαρα, Λιπαρά, Κορεσμένα Λιπαρά και Νάτριο).

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Άρση των έκτακτων υγειονομικών μέτρων προστασίας της Δημόσιας Υγείας κατά της CoViD
Νέα εκστρατεία ενημέρωσης για την ατοπική δερματίτιδα
Πώς μπορεί η βιταμίνη D να βελτιώσει την ανοσία έναντι του καρκίνου [μελέτη]