Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Στήριξης Ατόμων με παχυσαρκία "Ιμερόεσσα", συνεχίζει με επιτυχία τις δράσεις του.

Το Σάββατο 2 Απριλίου 2022 και ώρα 10.30 έως 13.30, διοργανώνει Ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί  στη Θεσσαλονίκη, στο ξενοδοχείο Electra Palace.

Το θέμα της ημερίδας θα είναι: ’’Παχυσαρκία - μια συστηματική νόσος’’.

Η ημερίδα θα αφορά κυρίως  το κοινό και όχι μόνο,  με κύρια θεματολογία  τις επιπλοκές της παχυσαρκίας ανά σύστημα.

Η ημερίδα θα γίνει με φυσική παρουσία και ζωντανή μετάδοση.  

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Lavipharm: ''Τρέχει'' με +24% στο εξάμηνο, στρέφεται στο εξωτερικό
Δικαστική νίκη της Bayer στις ΗΠΑ για το Roundup
150 χρόνια Lilly