Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Στήριξης Ατόμων με παχυσαρκία "Ιμερόεσσα", συνεχίζει με επιτυχία τις δράσεις του.
Το Σάββατο 2 Απριλίου 2022 και ώρα 10.30 έως 13.30, διοργανώνει Ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη, στο ξενοδοχείο Electra Palace.
Το θέμα της ημερίδας θα είναι: ’’Παχυσαρκία - μια συστηματική νόσος’’.
Η ημερίδα θα αφορά κυρίως το κοινό και όχι μόνο, με κύρια θεματολογία τις επιπλοκές της παχυσαρκίας ανά σύστημα.
Η ημερίδα θα γίνει με φυσική παρουσία και ζωντανή μετάδοση.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Lavipharm: ''Τρέχει'' με +24% στο εξάμηνο, στρέφεται στο εξωτερικό
Δικαστική νίκη της Bayer στις ΗΠΑ για το Roundup
150 χρόνια Lilly