Λόγω και των επικείμενων εκλογών, μου φαίνεται δύσκολο να προχωρήσει ένα τέτοιο πλάνο, δηλαδή να ξεκαθαρίσει η λίστα με τα φάρμακα υψηλού κόστους που περιλαμβάνονται στα 1Β. Πάντως, σχεδόν όλοι πιέζουν τονίζοντας ότι τα φάρμακα που είναι κάτω των 100 ευρώ θα μπορούσαν να περάσουν στο κανάλι των Ιδιωτικών Φαρμακείων.

Τα ερωτήματα είναι πολλά, ποια είναι η δαπάνη αυτών των σκευασμάτων, με τι τιμή θα περάσουν στο κανονικό κανάλι, τι γίνεται με το θέμα των περενεργειών, δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν απέναντι σε παρενέργειες και κακή χρήση; 

Πάντως, οι φαρμακαποθήκες ετοιμάζουν ειδική μελέτη για το θέμα.  

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]
Είναι κακό που το παιδί μου πιπιλάει τον αντίχειρά του;
ECDC: Πέντε άτομα σε στενή επαφή με τον Γάλλο γιατρό που μολύνθηκε από Έμπολα