Μετά την ηλεκτρονική συνταγογράφηση, έρχεται και το ηλεκτρονικό 'φακέλωμα' των καπνιστών!
Το συμπέρασμα βγαίνει από τη συνέντευξη της υπουργού Υγείας Μαριλίζας Ξενογιαννακοπούλου για τη διακοπή του καπνίσματος από 1ης Σεπτεμβρίου.
Η διαδικασία είναι η εξής: ο παραβάτης καπνιστής θα επιβαρύνεται κατ΄ αρχήν με πρόστιμο 50 ευρώ.
Όμως πώς θα φτάσει το πρόστιμο στα 500 ευρώ που είναι το ανώτατο όριο του νόμου;
Με καταγραφή. Στο ταμείο που θα πληρώνει.
Έτσι, θα δημιουργηθεί μια βάση δεδομένων που θα χρησιμοποιείται μεν για τα πρόστιμα, θα καταγράφει όμως και τον καπνιστή…
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Συνάντηση του καθηγητή Sir Michael Gideon Marmot CH με τον Πρόεδρο του ΙΣΑ Γ. Πατούλη
Η ερώτηση που αποκαλύπτει αν το σώμα ξεκουράζεται επαρκώς [μελέτη]
Καινοτόμος μέθοδος "απογαλακτισμού" από τη Β' ΜΕΘ του "Γ. Παπανικολάου"