Aνοδικές τάσεις εμφανίζουν τα προϊόντα που αφορούν την προστασία του δέρματος είτε από τις υπεριώδεις ακτινοβολίες του ήλιου είτε λόγω της γήρανσης.

Πάντως, λέγεται ότι αυτή η τάση δεν είναι μόνο ελληνική, καθώς ανάλογες ανησυχίες υπάρχουν και στο εξωτερικό. Έτσι εξηγούν και τον διπλασιασμό της σχετικής αγοράς από 24,95 δισεκατομμύρια δολάρια το 2017 σε περίπου 47,08 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα σε λιγότερο από μία δεκαετία. Τουτέστιν, άνοδο κάθε χρόνο στις πωλήσεις των σχετικών προϊόντων πάνω από 7%.