Ο συνηθέστερος τύπος τριχόπτωσης είναι η κληρονομική τριχόπτωση ανδρογενετικού τύπου, γνωστή και ως Ανδρογενετική Αλωπεκία, η οποία επηρεάζει το 50% των λευκών ανδρών¹ μέχρι την ηλικία των 40 ετών. Η Ανδρογενετική Αλωπεκία, προκαλεί αραίωση ιδιαίτερα στους κροτάφους, το μέτωπο και την κορυφή του τριχωτού. Είναι ένας σημαντικός παράγοντας που συμβάλλει αρνητικά στη ψυχολογία του ασθενή.

Οι περισσότεροι άνδρες δοκιμάζουν διάφορες εναλλακτικές λύσεις (π.χ. καλλυντικά προϊόντα φαρμακείου) χωρίς όμως να βλέπουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Η τελική έκβαση είναι να εγκαταλείπουν την προσπάθεια.

Αφρός Regain®: H μοναδική θεραπεία σε μορφή αφρού κατά της τριχόπτωσης

Ο αφρός Regaine® περιέχει μινοξιδίλη 5%, τη μοναδική δραστική ουσία τοπικής θεραπείας που σταματά την τριχόπτωση και αναπτύσσει νέα μαλλιά.² Αποτελεί το μοναδικό πρωτότυπο φαρμακευτικό προϊόν με την έγκριση του ΕΟΦ, για την αντιμετώπιση της κληρονομικής τριχόπτωσης, η οποία οδηγεί σε x3 ανάπτυξη τριχών.³ Η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητά του τεκμηριώνονται από 47 κλινικές μελέτες.⁴ 

Η καινοτόμος μορφή του αφρού, τον καθιστά εύκολο στη χρήση, με αποτέλεσμα την καλύτερη συμμόρφωση στη θεραπεία και ως εκ τούτου μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα.

Ο αφρός Regaine® προσφέρει ιδιαίτερα πρακτικά πλεονεκτήματα για τον ασθενή, καθώς εφαρμόζεται εύκολα, στεγνώνει και απορροφάται γρήγορα, δε λαδώνει τα μαλλιά και είναι κατάλληλο για συνδυαστική χρήση με προϊόντα styling. Ακόμη δεν προκαλεί ερεθισμούς σε άτομα με ευαισθησία, καθώς δεν περιέχει προπυλενογλυκόλη. Απαιτείται χρήση 2 φορές την ημέρα για τους άνδρες ασθενείς, ενώ τα πρώτα ορατά αποτελέσματα εμφανίζονται σε μόλις 12 εβδομάδες.

Ενημερωθείτε στο www.regaine.gr

Πηγές: 1.Hoffmann R. 2002 Journal of Clinical and Experimental Dermatology. 27. pp.373-382
2. Blumeyer A. et al. Evidence-based (S3) guideline for the treatment of androgenetic alopecia in women and men. Journal of the German Society of Dermatology 2017;9 (suppl.6): S1-57
3. Σε σχέση με το εικονικό φάρμακο στην 24η εβδομάδα θεραπείας
4. Έχουν πραγματοποιηθεί 47 κλινικές μελέτες με τη συμμετοχή 9.000 ανδρών και 1.500 γυναικών, καθώς και μια post- marketing μελέτη με τη συμμετοχή 11.122 ασθενών