Τη Δευτέρα 13 Ιουλίου στις 20:00, παρουσία του Υφυπουργού Υγείας κ. Μάριου Σαλμά, του Διοικητή του Εθνικού Κέντρου Επιχειρήσεων Υγείας (Ε.Κ.ΕΠ.Υ), κ. Πάνο Ευσταθίου και πλήθος κόσμου, τελέστηκαν τα εγκαίνια του νέου Πρότυπου Κέντρου Φυσικοθεραπείας ‘Physio & Kinisi’, στον 'Αγ.

Στέφανο (Λ. Μαραθώνος 2 & Καρδίτσης 2).

Το κέντρο ‘Physio & Kinisi’, είναι πλήρως εξοπλισμένο με σύγχρονα μηχανήματα, όπως : πελματογράφο, πλατφόρμα αξιολόγησης & αποκατάστασης ισορροπίας, σύγχρονο γυμναστήριο, τεχνικές pilates, manual therapy.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε